جریمه نقدی و محرومیت برای تیم های لیگ برتر

۱۳م اسفند ،

به گزارش “ورزش سه” به نقل از سایت رسمی فدراسیون، دیدار دو تیم شهید منصوری قرچک و شهرداری ساوه از سری رقابتهای لیگ برتر برگزار شد که از سوی رضا ناصری و محمدرضا زحمتکش بازیکنان شهرداری ساوه تخلفاتی صورت گرفت. همچنین در حین بازی مسئول تیم شهرداری ساوه در حالیکه نتیجه بازی ۲ بر ۲ بود تیم خود را از زمین مسابقه بیرون کشید و بازی نیمه تمام ماند.

کمیته انضباطی به دلیل تخلف محمدرضا زحمتکش، وی را به ۸ جلسه از همراهی تیم مربوطه در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. به دلیل تخلفات رضا ناصری، این بازیکن نیز به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود و حضور در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

گفتنی است؛ این کمیته اقدام مسئولین تیم شهرداری ساوه مبنی بر ترک زمین را به استناد ماده ۳۰ بند ۵ ماده ۲۴ آیین نامه انضباطی تخلف دانسته و نتیجه دیدار دو تیم را سه بر صفر به سود تیم شهید منصوری قرچک اعلام کرده و تیم شهرداری ساوه را به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.همچنین جواد خارکن-سرپرست تیم شهرداری ساوه به مدت ۳ ماه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای استقلال تهران

دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و استقلال تهران بیست و هفتم بهمن ماه در شیراز برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس باشگاه استقلال به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین در دقیقه ۹۲ بازی یکی از تماشاگران تیم استقلال از روی فنس به داخل زمین چمن آمده که با کمک نیروی انتظامی به بیرون از زمین هدایت شد.کمیته انضباطی ضمن تذکر به تیم استقلال ، اعلام کرد که مسئولیت اقدامات تماشاگران بر عهده تیم است و در صورت تکرار تخلف، جرایم سنگین تری در پی خواهد داشت.

جریمه ۵۰ میلیونی برای تیم داماش گیلان

دیدار دو تیم راه آهن شهر ری و داماش گیلان در حالی بیست و نهم بهمن ماه در تهران برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم داماش گیلان تخلفاتی صورت گرفت. این تیم به استناد بند چهارم ماده ۲۲ آیین نامه انضباطی به ۵۰ میلیون جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان

دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و فولاد خوزستان بیست و هفتم بهمن ماه در گیلان برگزار شد که از سوی تماشگران تیم ملوان بندر انزلی تخلفاتی صورت گرفت.این تیم به دلیل تخلف تماشاگرانش به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.تیم فولاد خوزستان هم به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی و محرومیت برای گهر و پرسپولیس

دیدار دو تیم گهر درود و پرسپولیس تهران در حالی بیست و پنجم بهمن ماه در آزادی برگزار شد که رضا کاردوست بازیکن و امین کیانفر-تدارکات تیم گهردرود به دلیل اهانت به داور بازی از مسابقه اخراج شد. همچنین از سوی تماشاگران دو تیم پس از پایان بازی تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی کیانفر-تدارکات تیم را به مدت دو جلسه از همراهی تیم مربوطه محروم و به پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رضا کاردوست-بازیکن این تیم نیز به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل تخلفات هوادارانش به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. ضمن اینکه کمیته انضباطی با ارسال تذکر کتبی به باشگاه گهر دورود از آنها خواست تا دیگر شاهد رفتارهای ناپسند از سوی تماشاگرانشان نباشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.