جریان انحرافی در انتخابات به جایی نخواهد رسید

۹ م دیماه ،

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه تلاش جریان انحرافی برای ورود به عرصه انتخابات بیهوده است، اظهار داشت: مردم مواضع خود را بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب تنظیم ‌می‌کنند، بنابراین جریان انحرافی به جایی نخواهد رسید

صدیقه شاکری در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اعلام آغاز فعالیت‌های انتخاباتی جریان انحرافی از بهمن ماه، اظهار داشت: مردم به بلوغ سیاسی رسیده‌اند و نسبت به مسائل هوشیارند و مواضع جریان انحرافی برای همه شفاف است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران تصریح کرد: گزینه جریان انحرافی حتی اگر از فیلتر شورای نگهبان عبور یا پرونده‌های خود را نادیده فرض کند باید بدانند که رای دهنده مردم می باشند و مطمئن باشند که به ملت بیدار مردم به آنها رای نخواهند داد.

وی افزود: بیانات مقام معظم رهبری به عنوان فصل‌الخطاب مد نظر مردم  بوده که مواضع خود را با رهبر معظم انقلاب تنظیم می‌کنند، بنابراین جریان انحرافی  هرقدری که مکر و حیله کند به جایی نمی‌رسد.

شاکری  با اشاره به اخطار مقام معظم رهبری مبنی بر فتنه‌های بزرگتر در آینده، اظهار داشت: نمونه‌‌های فتنه‌های بزرگتر را اکنون ملاحظه  می‌کنیم بنابراین باید با هوشیاری کامل با این جریانات برخورد کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: ملت آگاه ایران با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ابزار بازی فتنه‌گران نمی‌شوند و تلاش این گروه برای تحت تاثیر قرادادن مردم بیهوده‌ است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.