جریمه‌های میلیاردی برای خودروسازان گرانفروش و متقلب

144.5.84.jpg

معاون حقوقی و اجرایی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: گاهی پرونده‌هایی که تحت عنوان گران‌فروشی یا تقلب به تعزیرات ارسال می‌شود، متعلق به شرکت‌های معتبر خودروسازی است که بالاترین مبالغ جریمه را به خود اختصاص می‌دهند.

بزرگمهر صادقی نیچ‌کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در خصوص گران‌فروشی و تقلب خودرو تصریح کرد: پرونده‌های زیادی در خصوص تقلب و گران‌فروشی خودروها در تعزیرات وجود دارد. همچنین اگر تقلب و گران‌فروشی در این زمینه صورت بگیرد باید به دنبال مبنای آن باشیم.

وی ادامه داد: پرونده‌هایی از سوی مراجع نظارتی در مورد شرکت‌های خودروی خارجی و داخلی به تعزیرات ارسال می‌شود که گاهی نیز این شرکت‌ها جزو شرکت‌های مطرح هستند.

معاون حقوقی و اجرایی تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: پرونده‌هایی که به عنوان تقلب در تعزیرات وجود دارد، به دلیل عدم کیفیت و رنگ‌پریدگی یا مسائلی از این قبیل است.

صادقی نیچ‌کوهی با بیان اینکه چندین پرونده گران‌فروشی خودرو از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به دست ما رسیده است، اظهار کرد: جریمه‌هایی که برای این شرکت‌های متخلف در نظر می‌گیریم، مبالغ میلیاردی است.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.