جریمه ۵۰ هزارتومانی‌ شیشه‌ دودیها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان از جریمه ۵۰ هزار تومانی خودروهای شیشه دودی در اصفهان خبر داد.

حسین غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تردد خودروهای شیشه دودی اظهار داشت: برخی از خودروها از سوی کارخانه تولید خودرو با درصد مشخص دودی می‌شوند که این تردد این خودروها مانعی ندارد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان  با بیان اینکه خودروهای شیشه دودی استاندارد زیر ۵۰ درصد هستند، افزود: باید داخل خودروهای شیشه دودی از بیرون پیدا باشد.

تصریح کرد: یک سری از رانندگان خودروهای خود را برای تزئین به برچسب‌های خیلی دودی مجهز می‌کنند که این خودروها مشمول جریمه می‌شوند.

این مسئول ادامه داد: حداکثر استاندارد شیشه دودی یک خودرو ۲۰ درصد است که در صورتی بیش از این مقدار باشد خودرو مشمول جریمه ۵۰ هزار تومانی می‌شود.

غلامی اضافه کرد: برخی از افراد که به نور خورشید حساسیت دارند، می‌توانند به راهنمایی و رانندگی مراجعه و مجوز برچسب شیشه دودی را دریافت کنند.

وی متذکر شد: افسر کارشناس این قضیه را بررسی و بررسی و درصد دودی بودن را برای فرد مشخص می‌کنند، چرا که برخی از برچسب غیر استاندارد استفاده می‌کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اذعان داشت: در صورت مشاهده چنین مواردی گواهینامه افراد خاطی اخذ می‌شود تا برچسب ماشین برطرف شود.


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.