جزئیات اجرای طرح ترافیک درشرایط قرمز تهران/اعلام افزایش نهایی نرخ حمل ونقل عمومی وزمان اجرای آن

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تایید افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مترو و ۳۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی خبر داد و گفت: تا فردا برای اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز کرونایی تهران تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

چراغعلی در گفت وگو با ایسنا، درتشریح افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی با عنایت به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان و مالکین خودروهای شخصی و سازمانی بوده پس از کارشناسی های متعدد نهایتا با ۲۵ درصد افزایش نرخ برای مترو و اتوبوس های حمل و نقل عمومی و ۳۵ درصد افزایش نرخ تاکسی ها موافقت شد.

وی افزود: این افزایش نرخ از ۳۱ خرداد ماه اجرایی خواهد شد. به این ترتیب هر گونه افزایش تا پیش از این زمان غیر قانونی است و وجاهت قانونی ندارد.

وی تاکید کرد: به دلیل شرایط بیماری کرونا و مشکلات و ملاحظاتی که برای شهروندان وجود دارد از همه رانندگان، بخش های خصوصی و سازمان های شهرداری تقاضا می شود که برنامه زمانبندی را تنظیم و پایان خرداد ماه برای اجرای این مصوبه را مد نظر قرار دهند. در غیر اینصورت هر گونه افزایش مغایر با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و در نتیجه مغایر با قانون خواهد بود.

معاون استاندار تهران در خصوص تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به قرارگیری تهران در شرایط قرمز کرونایی گفت: قطعا در این خصوص بررسی و تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد. استان تهران از امروز در شرایط خاص قرار گرفته است اما تا به حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده و ان شاءالله تا فردا تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.