جزئیات تازه فتنه‌افکنی سلفی‌ها در لبنان

۲۱ آبان ،

منابع لبنانی جزئیات تازهتری از درگیریها در شهر صیدای لبنان و سبب آغاز این ناآرامی ها مخابره کرده اند.

به گزارش تفسیری مشرق، مهر به نقل از شبکه المنار نوشت: منابع لبنانی درباره حوادث منطقه صیدا در لبنان اعلام کردند: پس از اینکه نیروهای امنیتی لبنانی در یک مرکز ایست بازرسی در شهر صیدا، خودرویی با شیشه های تیره را متوقف کردند مشخص شد که راننده آن عمر الاسیر فرزند احمد الاسیر عنصر سلفی است که مدارک لازم را هم ندارد.

این منابع بیان کردند: فرزند الاسیر بلافاصله از عناصر مسلح درخواست کمک کرد که فورا پنج خودرو که در داخل آن سیزده فرد مسلح وجود داشتند در مکان حاضر شدند و فرزند الاسیر را با زور آزاد کردند و با خود بردند و کاروان آنها به سوی مسجد بلال بن ریاح در صیدا رفت.

از سوی دیگر خبرنگار خبرگزاری لبنان اعلام کرد: در اثر درگیری ها در منطقه التعمیر-عین الحلوه میان اعضای حزب الله یک نفر از اعضای حزب الله و دو نفر از اشخاص شیخ احمد الاسیر زخمی شدند.

خبرگزاری لبنان همچنین از کشته شدن یکی از محافظان الاسیر خبر داد.

خبرنگار خبرگزاری لبنان از شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه  التعمیر و منتقل شدن عناصر زخمی وابسته به الاسیر به بیمارستان دلاعه و انتقال شیخ زید الضاهر مسئوول حزب الله به بیمارستان حمود خبر داد.

شایان ذکر است که احمد الاسیر یک عنصر سلفی لبنانی است که با تحریک سعودی ها دست به اقداماتی همسو با سیاستهای ضد مقاومت زده است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.