جزئیات جلسات سری ریاض

یک رسانه عرب به نقل از منابع خود از برگزاری نشستهای محرمانه در ریاض با حضور شبه نظامیان جعجع و حریری و مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی پرده برداشت که هدف از آن چگونگی ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در لبنان است.

به گزارش مهر، نشریه المنار به نقل از منابع آگاه عربی در برگزاری نشستهای محرمانه در ریاض خبر داد که هدف از آن چگونگی منفجر کردن اوضاع لبنان و ایجاد بی ثباتی و ناآرامی در این کشور است.

 

این منابع فاش کردند رهبران رده دوم شبه نظامیان سمیر جعجع و سعد الحریری از بیش از یک هفته پیش، نشستهایی را با فرماندهان امنیتی و اطلاعاتی عربستان برگزار می کنند که در این نشستها طرحهایی برای برهم زدن اوضاع و ایجاد ناآرامی و آشوب در لبنان و سلطه کامل بر برخی مناطق و انبار کردن سلاح در آن و پناه دادن به تروریستها در انتظار دستورات آتی برای برهم زدن اوضاع لبنان بررسی می شود.

 

این منابع گفتند مقامات امنیتی اسرائیلی نیز در چارچوب هماهنگی میان تل آویو و ریاض در این نشستها شرکت دارند.

 

به گفته این منابع، سطح همکاری عربستان و اسرائیل به جایی رسیده است که جنگنده های اسرائیلی هم اکنون در پایگاههای هوایی عربستان فرود می آیند.

 

این رسانه فاش کرد شماری از فرماندهان شبه نظامیان جعجع و حریری طی هفته های گذشته به پاکستان، لیبی و قطر سفر کرده اند تا مزدورانی را برای انجام طرفهای خود جذب کنند که این مزدوران جرم و جنایت را به عنوان یک حرفه انجام می دهند و به هر کس پول بیشتری به آنها بدهد، وفادارترند.

 

خاطر نشان می شود افشای این خبر در حالی است که طرفداران سعدالحریری بار دیگر شمال لبنان را با به راه انداختن درگیری با مردم طرفدار نظام سوریه در طرابلس، ناآرام کردند که بر اثر آن دهها نفر کشته و زخمی شدند.


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.