جزئیات دیدار ۷۰ نماینده مجلس با هاشمی؛ درخواست مجلسی‌ها دربارهٔ کابینه

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت:‌ نمایندگان حاضر در دیدار با رفسنجانی خواستار حضور در کارگروه‌های انتخاب و معرفی اعضای کابینه یازدهم بودند.

فارس نوشت: محمدعلی عبدالله‌زاده نماینده مردم طبس، بشرویه، سرایان و فردوس با اشاره به دیدار امروز جمعی از نمایندگان با آیت‌الله رفسنجانی گفت: ‌در این دیدار، موضوع تعامل بیشتر رئیس جمهور منتخب و مجلس قبل از معرفی کابینه مطرح شد و تعدادی از نمایندگان خواهان این بودند که این تعامل از هم ‌اکنون آغاز شود و نمایندگان در کارگروه‌های انتخاب و معرفی وزرا حضور داشته باشند.

وی افزود: آقای هاشمی رفسنجانی نیز بر تعامل بیشتر در فضای موجود تاکید داشت و عنوان کرد که در شرایط فعلی باید فضای کلی جامعه دیده شود و سیاست‌های کلی نظام پیگیری و از اقدامات حزبی و گروهی پرهیز شود و همگان منافع ملی را مدنظر قرار دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: آقای هاشمی با بیان اینکه همگان باید بعضی مسائل را که ممکن است وجود داشته باشد، تحمل کنند، عنوان کرد آقای روحانی از نظر فکری به دنبال این است که فضای تازهی را در کشور ایجاد کند تا از همه نیروها استفاده شود.

عبدالله زاده گفت: در این دیدار محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان نیز به بیان سخنانی پرداخت و عنوان کرد که با ورود شما (هاشمی) به عرصه انتخابات، شور و نشاط ایجاد شد و این شور و نشاط ادامه پیدا کرد و ما می‌خواهیم تا این مسیر همچنان با هدایت شما ادامه پیدا کند تا همه نیروها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: آقای تابش نتیجه انتخابات را به گونه‌ای دانست که هم اصلاح‌طلبان، هم اصولگرایان و هم اعتدال‌گرایان خود را پیروز انتخابات می‌دانند و علی مطهری نماینده مردم تهران نیز در صحبت‌های خود خواستار رهنمودهای آقای هاشمی در ادامه مسیر کنونی در کشور شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.