جزئیات و روند پرونده قتل‎عام خانوادگی در اراک

https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2013/01/2ab6af95d03b0e2f10bc5ece4d680381.jpg

 

ممتاز نیوزدادستان عمومی و انقلاب اراک از صدور کیفرخواست عامل قتل‎عام خانوادگی در اراک خبر داد و گفت: پرونده امروز به دادگاه کیفری یک ارسال خواهد شد.

۲۲ دی ماه سال جاری در پی تیراندازی در استان مرکزی و کشته شدن ۶ نفر از اعضای دو خانواده، قاتل فراری در همان شب و در استان مرکزی دستگیر شد، این در حالی است که کیفرخواست این پرونده در کمتر از بیست روز صادر شد.

حسینی طاهری، در رابطه با اشخاص کشته شده و ارتباط قاتل با این اشخاص عنوان کرد: خانواده اول مربوط به یکی از پرسنل نیروی انتظامی است که سال قبل در جریان دستگیری این شخص همکاری داشته است. این مامور نیروی انتظامی به همراه خواهر، مادر و برادرش صبح امروز به دست این قاتل کشته شدند و یک نفر از اشخاص این خانواده نیز در بیمارستان بستری است.

دادستان اراک ادامه داد: پسر این خانواده نیز مجروح شده و در بیمارستان بستری است که بنا به گزارش بیمارستان وضعیت این شخص نرمال است. یک نفر از همسایگان نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته که در بیمارستان بستری است.

وی در رابطه با زمان وقوع این قتل‌ها در اراک بیان کرد: شخص قاتل ساعت چهار صبح امروز با خانواده خود نیز درگیری داشته و چند تیر هوایی نیز شلیک می‌کند. بعد از این اتفاق قاتل به سمت منزل مقتولین در خیابان طالقانی می‌رود و بعد از آن به سمت کوی علی‌ابن‌ابیطالب(ع) حرکت کرده و در این منطقه نیز با ورود به یک منزل مسکونی اقدام به تیراندازی کرده است. در مجموع، اتفاقاتی که منجر به قتل شده از ساعت پنج تا شش صبح به وقوع پیوست.

طاهری با بیان اینکه قاتل ساعت خلوت را برای ارتکاب جنایت انتخاب کرده بود، عنوان کرد: این شخص ۲۶ سال دارد و به نظر می‌رسد درگیری با خانواده سبب تحریک برای این جنایت شده است.

به گفته وی اسلحه مورد استفاده توسط قاتل کلاشینکف بوده و در محل اتفاق قمه نیز یافت شده ولی مشخص نیست که در این اتفاق مورد استفاده قرار گرفته باشد.

وی خاطرنشان کرد: برادر قاتل صبح امروز دستگیر شده اما مشارکت وی در قتل در دست بررسی است.

منبع : میزان

باز نشر: خبرها ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.