جزییات برگزاری آزمون دکترای تخصصی داروسازی/ آغاز توزیع کارت از هفته آینده

۲۶خردادماه،

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از برگزاری بیست‌وپنجمین آزمون پذیرش دانشجو در مقطع ph.d رشته‌های تخصصی داروسازی در ششم تیر ماه خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه آزمون از چهارم تیر ماه توزیع می‌شود.

غلامرضا حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز توزیع کارت ورود به جلسه بیست‌وپنجمین آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکترای تخصصی رشته‌های تخصصی داروسازی در روزهای چهارم و پنجم تیر ماه، گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت ورود به آزمون خود اقدام کنند.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کتبی دکتری تخصصی داروسازی در ششم تیرماه، اظهارکرد: این آزمون برای پذیرش دانشجو در رشته‌های فارماسیوتیکس، شیمی درمانی، فارماکو گنوزی، بیوتکنولوژی هسته‌ای و دارویی و زیست مواد دارویی برگزار می‌شود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به رقابت ۹۰۷ داوطلب در بیست‌وپنجمین دوره پذیرش دانشجو در مقطع ph.d رشته‌های تخصصی داروسازی، گفت: آزمون در یک حوزه در شهر تهران برگزار می‌شود و ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون ۲۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه این آزمون شامل دو بخش کتبی و شفاهی است، اظهارکرد: نمره بخش کتبی آزمون ۸۰ درصد نمره کل و نمره آزمون شفاهی ۲۰ درصد از کل نمره آزمون ورودی را تشکیل خواهد داد.

حسن‌زاده افزود: حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی ۱۴۰ از ۲۰۰ نمره است و برای آزمون شفاهی در صورت داشتن حدنصاب نمره به تعداد دو برابر ظرفیت اعلام شده از قبول‌شدگان آزمون کتبی به مرحله دوم (شفاهی) راه می‌یابند.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی با اشاره به اعلام نتایج اولیه آزمون داروساری در ۱۲ تیرماه، گفت: آزمون مصاحبه ۱۷ و ۱۸ تیر ماه برگزار می‌شود و نتایج نهایی این دوره از آزمون ۳۰ تیر ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.