جزییات جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی دلایل گرانی‌ها

عضو هیات رئیسه مجلس تشریح کرد:

ایران > قانونگذاری
یک عضو هیات رییسه مجلس، جزییات جلسه غیرعلنی فردا سه‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه مجلس برای بررسی دلایل افزایش قیمت کالاهای اساسی و گرانی‌های اخیر را تشریح کرد.

ایسنا نوشت: حسین سبحانی‌نیا اظهار کرد: بعد از تذکر آقای توکلی درمورد لزوم ورود مجلس به موضوع گرانی‌های اخیر هیات رییسه تصمیم گرفت تا در جلسه‌ای با حضور تیم اقتصادی دولت دیدگاه نمایندگان را به گوش کابینه رسانده و توضیحات آنها را بشنود.

وی افزود: بر همین اساس قرار شد تا جلسه غیرعلنی با غضنفری وزیرصنعت، معدن و تجارت، حسینی وزیر اقتصاد و خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی برای هم‌اندیشی برگزار شود جلسه‌ای که احتمالا حداقل دو تا سه ساعت به طول می‌انجامد.

این عضو هیات رییسه مجلس با این احتمال که جلسه علنی نیز برگزار می‌شود، گفت: ممکن است بعد از استماع نظرات وزرا جلسه به صورت علنی برگزار شود و آنها توضیحات خود را در جلسه علنی نیز مطرح کنند، البته این موضوع منوط به اتمام توضیحاتشان در جلسه غیرعلنی است.

سبحانی‌نیا در توضیح سبب برگزاری این جلسه به صورت غیرعلنی، گفت: با توجه به اینکه ممکن است درتوضیحات وزرا در جلسه علنی ملاحظاتی وجود داشته باشد مقرر گردید که این جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شود تا وزرا تمامی توضیحات را بدون هیچ ملاحظه ای به نمایندگان ارایه کنند.

وی در پایان گفت: در این جلسه روسا و یا یکی از اعضای کمیسیون‌های تخصصی کشاورزی، صنایع و برنامه و بودجه نیز با توجه به حوزه تخصصی کاریشان گزارشاتی را ارایه می‌کنند.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.