جزییات وقوع ۶ انفجار مهیب در آمریکا

۰۵اردیبهشت،

۶ انفجار در قایق حامل سوخت در کارخانه کشتی‌سازی منطقه «موبیل» ایالت «آلاباما» آمریکا به وقوع پیوست و این کارخانه را به آتش کشید.

۶ انفجار در قایق حامل سوخت در کارخانه کشتی‌سازی منطقه «موبیل» ایالت «آلاباما» آمریکا به وقوع پیوست و این کارخانه را به آتش کشید.

 ۶ انفجار مهیب چهارشنبه شب، در یک قایق حامل سوخت در «موبیل» ایالت آلاباما آمریکا به وقوع پیوست که سه نفر زخمی شدند.

منطقه اطراف کارخانه کشتی‌سازی موبیل تخلیه شده است زیرا آتش‌نشان‌ها نتوانستند شعله‌های آتش را مهار کنند و امیدوارند که بتوانند هرچه سریع‌تر آتش را مهار کنند.

اولین انفجار در یک قایق حامل گاز طبیعی در منطقه شرقی رود «موبیل» در حدود ساعت ۲۰:۳۰ به وقت محلی به وقوع پیوست که تلفاتی نداشت و تنها ۳ نفر از اعضای کابین کشتی دچار جراحات سوختگی شدند.

مقامات موبیل گزارش دادند که درست لحظاتی بعد از وقوع انفجار اول، ۴ انفجار دیگر با فاصله‌های بسیار اندکی از یکدیگر به وقوع پیوست و انفجار چهارم زمانی رخ داد که گزارشگر فاکس ۱۰ در حال گزارش وقوع اتفاق بود و یکی از قایق‌های منفجر شده، حامل صدها گالن گازوئیل بود.

انفجار پنجم و ششم حدود یک ساعت بعد از اولین انفجار رخ داد و بزرگترین قایق حامل سوخت منفجر شد و صدای مهیبی بلند شد.

قایق‌ها در کارخانه کشتی‌سازی «آستال» بودند و گاز طبیعی با انها حمل می‌شد و «استیو هافمن» سخنگوی آتش‌نشان‌های موبیل گفت که تا حدودی گاز طبیعی آنها تخلیه شده بود و انفجار اول زمانی رخ داد که اعضای کابین کشتی در حال خالی کردن کشتی‌‌ها بودند و آماده می‌شدند که گاز را حمل کنند.

 انفجارهای بعدی ورود آتش‌نشان‌ها به قایق و مهار آتش را غیرممکن کرد.

خبرگزاری فارس


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.