جستجو در میان فیدها هم پولی شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

نارنجی به نقل از theverge نوشت: در فقدان گوگل ریدر این فیدلی است که از بین سرویس های فیدخوان، کاربران بیشتری را به خود جذب کرده. فیدلی بسیار زود خودش را بالا کشید و حالا خدمات آن با در دسترس قرار گرفتن ‌Feedly Pro برای همه کاربران، گسترش یافته است.
 
در آغاز همین ماه میلادی بود که فیدلی به ۵.۰۰۰ گرونده تازه این فرصت را داد که اشتراک مادام العمر فیدلی پرو را با پرداخت ۹۹ دلار کسب کنند. تمام اشتراک ها به سرعت فروش رفت و منابع مالی کافی برای گسترش زیرساخت سرویس و در دسترس همگان قرار گرفتن آن را ایجاد کرد.
 
اینک با پرداخت ماهانه ۵ دلار یا سالانه ۴۵ دلار کاربران می توانند از خدمات فیدلی پرو استفاده کنند. شاید بهترین ویژگی این سرویس، ارائه امکان جستجو باشد که در اکثر جایگزین های گوگل ریدر یک امکان گم شده است.
 
در حالی که گوگل ریدر به راحتی امکان جستجو را در اختیار قرار می داد، اکثر سازندگان سرویس های جایگزین توانایی و دانش کافی در این زمینه را ندارند و این سبب کمبودهایی شده.
 
علاوه بر امکان جستجو، فیدلی پرو امکان یکپارچه سازی با Evernote فقط با یک کلیک را نیز می دهد تا مقالات را برای مطالعه در آینده ذخیره کنید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.