جشنواره ادبی “شکوفه های امید” در بیجار برگزار شد

نخستین جشنواره ادبی “شکوفه های امید” با حضور کودکان و نوجوانان در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بیجار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مربی ادبی مرکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان شهرستان بیجار ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: جشنواره شکوفه های امید با موضوع آزاد و در قالب شعر، داستان، قطعه ادبی برگزار شده است.

حمیده بشارتی در ادامه به اهداف برگزاری این جشنواره اشاره کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره رشد کمی و کیفی آثار ادبی اعضای کودک و نوجوان است.

وی به آثار ارسالی در این جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۲۰۰ اثر ادبی در قالب شعر و داستان و قطعه ادبی از طرف بچه ها در این جشنواره شرکت داده شد که در پایان آثار برتر انتخاب و تقدیر شدند.

مربی ادبی مرکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان بیجار اعلام کرد: در این جشنواره سه اثر از آثار اعضای شرکت کننده دختر و یک اثر از آثار پسران به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد که اعضا در ادامه به قرائت آثار خود پرداختند.

در پایان این جشنواره، داستانی با عنوان “در زیبایی فضا” اثر شکوه آقامیرزایی رتبه اول، داستان “روز نحس” اثر زهرا نظیفی رتبه دوم، داستان “خرگوش باهوش” اثر شبنم باش افشار رتبه سوم و داستان “آرزوی زیارت” اثر امیرعباس رستمی رتبه چهارم را به خود اختصاص داد.


خبر .:: پایگاه خبری رسانه کودک ::.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.