جشنواره بهترین سفره افطار در قلب پایتخت

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۶ از برگزاری بیش از ۴۵ عنوان برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود؛ در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اداره سلامت حوزه معاونت اجتماعی شهرداری منطقه اقدام به اجرای برنامه های متنوعی ویژه شهروندان منطقه نموده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های در نظر گرفته شده به همین مناسبت تصریح کرد: بیش از ۴۵ عنوان برنامه آموزشی در قالب های کارگاه، چکاب پزشکی، غربالگری و هم چنین اجرای ویژه برنامه های متنوعی توسط خانه های سلامت محلات ۱۸ گانه از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این ماه است.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: جشنواره بهترین سفره افطار مادربزرگ همراه با آموزش، توزیع بروشور و سی دی با محوریت ماه مبارک رمضان در سطح خانه های سلامت منطقه و هم چنین برگزاری مسابقه نقاشی اولین روزه من و مادربزرگم از دیگر برنامه های اجرایی در این ماه است.

وی در ادامه بیان داشت: هم چنین در این ماه با هدف تغییر سبک زندگی به منظور بهبود سلامت فردی و اجتماعی کارگاه های آموزشی با موضوعاتی نظیر سلامت معنوی و تاثیرات آن بر سلامت جسم و روح، اصول تغذیه سالم و راه های کنترل وزن در ماه مبارک رمضان، تغذیه و بهداشت مواد غذایی، پیشگیری از آلزایمر با مفاهیم آسمانی و بایدها و نبایدهای روزه داری ویژه شهروندان منطقه برگزار می شود.

اسماعیلی از انجام چکاپ پزشکی در این ماه خبر داد و خاطر نشان کرد: در این ماه ویژه روزه داران در سراهای محله، مساجد و پایانه بیهقی چکاب پزشکی و غربالگری فشار خون انجام می شود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.