جشنواره بین المللی خوارزمی برگزار شد

۱۷ام بهمن ،

بیست و ششمین جشنواره خوارزمی امروز ۱۳ بهمن در سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ جشنواره بین المللی خوارزمی با بیش از ربع قرن سابقه و استمرار در برگزاری و به عنوان یک جشنواره تراز برتر و پیشرو در عرصه بین المللی مهمترین نهاد کشور در شناسایی و معرفی نیروهای خلاق و فعال در عرصه علم و فناوری است. که توانسته زمینه حضور و تعامل بیشتر دانش پژوهان و فناوران نوآفرین کشور را در عرصه بین المللی و ملی افزایش داده است وبستر ارائه توانمندی آنها را در این جهاد بزرگ علمی و فناوری فراهم نماید.
 
بنابراین گزارش طرحهای شرکت کننده در این جشنواره در گروههای تخصصی برق و کامپیوتر، مکانیک، کشاورزی و منابع طبیعی، زیست فناوری و محیط زیست و علوم پایه پزشکی، صنایع شیمیایی، هنر و معماری بخشی از گروههای تخصصی شرکت کننده در این جشنواره می باشند.
 
لازم به ذکر است: طرحهای داخلی دریافت شده توسط دبیر خانه ۱۴۹۸ ، طرحهای داخلی ارسال شده به کمیته تخصصی ۸۴۳، طرحهای خارجی و ایرانیان مقیم خارج دریافت شده توسط دبیرخانه ۱۲۷، طرحهای خارجی و ایرانیان مقیم خارج ارسال شده کمیته تخصصی ۸۰ و کل طرحهای دریافت شده داخلی، خارجی و ایرانیان مقیم خارج از کشور ۱۶۲۵ طرح بوده است./ح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.