جشنواره تابستانی برج میلاد

جام جم آنلاین: جشنواره تابستانی برج میلاد تهران به دلیل برگزاری اجلاس بین‌المللی «زنان و بیداری اسلامی» در برج میلاد تهران از تاریخ ۲۲ تیرماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، ششمین برج بلند مخابراتی دنیا از ۱۸ تا ۲۱ تیرماه  میزبان اجلاس بین المللی «زنان و بیداری اسلامی» خواهد بود و با توجه به اینکه مهمانان شرکت کننده در اجلاس قرار است از تمام ظرفیت و امکانات برج میلاد تهران در همه قسمت ها استفاده کنند، امکان برگزاری جشنواره تابستانی برج میلاد تهران به مدت چهار روز فراهم نیست.

برهمین اساس، مدیریت برج میلاد تهران ادامه برگزاری جشنواره تابستانی بلندترین برج کشور را پس از اتمام اجلاس بین المللی و از تاریخ ۲۲ تیرماه اعلام کرد.

جشنواره  تابستانی برج میلاد تهران با نگاه به سه ماه معنوی رجب، شعبان و رمضان برگزار می شود.

جشنواره تابستانی برج میلاد از ساعت ۱۸ تا ۲۴ میزبان علاقه مندان و گردشگران است. در این جشنواره، بیش از ۴۰ کلبه مشتمل بر کلبه‌های سوغات اقوام ایرانی، دوچرخه‌سواری، چایخانه سنتی و… طراحی شده است.

ایجاد غرفه پاسخ به مسائل شرعی و ایجاد رادیو برج میلاد و برگزاری تئاتر عروسکی و پانتومیم در محوطه برج، برنامه های دیگری است که برای سه ماهه تابستان پیش بینی شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.