جشنواره دانشجویی، پلی بین دانشجویان با رسانه ملی

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

جشنواره دانشجویی، پلی بین دانشجویان با رسانه ملی

جام جم آنلاین: پنجمین جشنواره فیلم‌های دانشجویی صبح یکشنبه (۷ آبان)با پخش آثار منتخب دانشجویان در پردیس سینمایی ملت و دانشکده صداوسیما آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی رضوی‌طوسی، رئیس دانشکده صداوسیما و رئیس جشنواره گفت: در ایام برگزاری این جشنواره، ۳۰۰ اثر در دانشکده صداوسیما و پردیس سینمایی ملت به روی پرده می‌رود.

وی این جشنواره را یکی از جشنواره‌های موفق دانشجویی دانست و گفت: نزدیک به یک سال است که برنامه‌های این جشنواره در حال طراحی است و ویژگی منحصر به فرد این جشنواره، دانشجومحور بودن آن است.

رضوی‌طوسی با اشاره به برگزاری این جشنواره به صورت دوسالانه و ایجاد ارتباط میان دانشجویان و رسانه ملی به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره گفت: در جشنواره امسال حضور افراد تاثیرگذار در رسانه ملی در هیات داوران پررنگ‌تر است و فرصتی ایجاد شده تا دانشجویان با رسانه ملی ارتباط موثرتری برقرار کنند.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی و میزگردهای سیاسی با موضوع مقاومت و بیداری اسلامی، با حضور چهره‌های شاخص سیاسی و فرهنگی از حاشیه‌های این جشنواره است. همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه سینما و تلویزیون، کارگردانی دیجیتال و مستند، جلوه‌های ویژه، مهندسی صدا، فیلمنامه‌نویسی و کارگردانی فیلم کوتاه از دیگر برنامه‌ها در جشنواره امسال است.

وی در خاتمه گفت: در مراسم اختتامیه برترین‌های فیلم کوتاه، عکس، انیمیشن، ویدئوگرافیک، مستند و فیلمنامه معرفی می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.