جشنواره شکوفا مهمان ۳۷۴ محله تهران

جام جم آنلاین: مدیر کل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت اجتماعی شهرداری تهران در بین مدیران IT محلات منطقه ۲۰، هدف از جشنواره «شکوفا» را ارتقای هویت محلات برشمرد و از برگزاری این جشنواره در ۳۷۴ محله شهر تهران خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، کاوه تیمورنژاد صبح امروز در بین مدیران IT و محلات ۲۲ گانه منطقه ۲۰ گفت: «شکوفا» به معنی «شهروند کارآمد و فناوری ارتباطات» است که در هفت رشته از جمله وبلاگ نویسی، رسانه دیجیتالی، روباتیک، برنامه نویسی موبایل، توسعه مهارت های رایانه ای و بازی های رایانه ای در سطح ۳۷۴ محله شهر تهران برگزار می شود.

تیمورنژاد هدف از برگزاری این جشنواره را ارتقای هویت محلات برشمرد و خاطرنشان کرد: عضوگیری کانون های هفتگانه از طریق مراجعه به سرای محلات و یا پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام «جشنواره شکوفا» تا نیمه تیرماه سال جاری صورت می گیرد، تصریح کرد: پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، دوره آموزشی تخصصی در یک دوره ۱۵ روزه برگزار می شود و برپایی جشن های محله ای، جشن های منطقه ای و جشنواره نهایی در سطح شهر تهران از جمله مراحل نهایی «جشنواره شکوفا» محسوب می شود که با محوریت محلات انجام می شود.

مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه محلات منطقه ۲۰ از جمله مناطق ممتاز در سطح شهر تهران است، اظهارداشت: منطقه ۲۰ به عنوان کانون روباتیک شهر تهران و شهردار منطقه ۲۰ به عنوان رییس ستاد اجرایی کل روباتیک ۳۷۴ محله شهر تهران انتخاب شده است که بر این اساس، جشن روباتیک ۳۷۴ محله شهر تهران در این منطقه برگزار خواهد شد.

این نشست با حضور مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران و هیات همراه، شهردار و معاونین شهرداری منطقه ۲۰، مدیران IT و مدیران محلات ۲۲ گانه منطقه ۲۰ در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه ۲۰ امروز برگزار شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.