جشنواره فجر ۳۴ : مهتاب کرامتی از طراحی لباس برای جشنواره می گوید!!



تاریخ انتشار: ۱ February 2016 | 9:00 am

جشنواره فجر 34 : مهتاب کرامتی از طراحی لباس برای جشنواره می گوید!!

 مهتاب کرامتی که سمت مشاور هنری دبیر سی‌ و چهارمین جشنواره فیلم فجر را به عهده دارد جزئیاتی درباره طراحی لباس ویژه برای دست اندرکاران جشنواره فجر می گوید.

مهتاب کرامتی : لباس عوامل جشنواره را طراحی کردیم

چند روز پیش با دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت‌ و گو کردیم و او درباره جزئیات طرحی سخن گفت که به مسوولان جشنواره فیلم فجر پیشنهادی مبنی بر طراحی لباس از سوی طراحان این کارگروه برای بازیگران حاضر در فرش قرمز جشنواره، داده است. در پایان آن گفت‌وگو، حمید قبادی، از مهتاب کرامتی به عنوان نماینده جشنواره‌ای‌ها برای مشارکت در این طرح نام برده بود. حالا مهتاب کرامتی که با سمت مشاور هنری دبیر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر به فعالیت مشغول است، جزئیات دیگری به این گفت‌وگوی با دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس اضافه کرده است.

مهتاب کرامتی، بازیگر سینما و تلویزیونی می‌گوید: « امسال برای دست‌اندرکاران اجرایی جشنواره، طراحی لباس خاصی صورت گرفته و ما با این کار می‌خواستیم ثابت کنیم که جشنواره فیلم فجر آن‌چنان پر اهمیت است که باید آن را با تشریفات خاصی برگزار کرد؛ البته لزوماً این بدان معنا نیست که ما در پی برگزاری جشنواره مد لباس در جشنواره باشیم و تنها برای آن است که فضایی متفاوت را در این مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور ایجاد کنیم».

با توضیحی که کرامتی در این باره می‌دهد، یکی از مبهمات اجرای طرح پیشنهادی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس نیز برطرف می‌شود؛ این‌که لباس خاص، تنها برای عوامل اجرایی جشنواره طراحی شده است و بازیگران تنها در صورت تمایل می‌توانند پیشنهاد این کارگروه را بپذیرند. البته شنیده‌ها حاکی است حدود شصت نفر از بازیگران تا کنون از طرح کارگروه استقبال کرده‌اند و طراحان این کارگروه مشغول طراحی لباس برای آن‌ها هستند.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی ممتاز نیوز
momtaznews.com/lifestyle
منبع : modonline.ir

 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.