جشنواره فرهنگیان بسیجی برگزیدگان خود را شناخت

‘محمدجواد علی بخشی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: این جشنواره با هدف شناسایی، معرفی و تجلیل از چهره های موفق فرهنگیان بسیجی، تقویت نقش و تاثیر آنان در آماده سازی و پرورش نسل آینده و ارتقا کارایی نظام تعلیم و تربیت در تحقق جنبش نرم افزاری برگزار می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: چهارمین جشنواره فرهنگیان برگزیده بسیجی در شش رشته علمی و پژوهشی، قرآنی،‌ اختراع و ابتکار، نویسندگی، شعر و تربیت بدنی در سطح استان های کشور اطلاع رسانی شده است.

دبیر جشنواره فرهنگیان برگزیده بسیجی یادآور شد: ۵۱۵ اثر برتر در سطح استان ها انتخاب شده و ۹۶ نفر به جشنواره کشوری راه یافتند که ۱۲ نفر به عنوان برترین های جشنواره معرفی خواهند شد.

بخشی خاطر نشان کرد: در بخش علمی و پژوهشی سه نفر، قرآنی دو نفر، تربیت بدنی یک نفر، نویسندگی سه نفر،‌ اختراع و ابتکار یک نفر و شعر دو نفر به عنوان برگزیده انتخاب شده اند.

وی اضافه کرد: برترین های جشنواره چهارم با اهدای تندیس جشنواره، تقدیرنامه و هدایای نقدی تجلیل خواهند شد.

چهارمین جشنواره فرهنگیان برگزیده بسیجی با حضور حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش، سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان، معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان و جمعی از فرهنگیان برگزیده ساعت هشت و ۳۰ دقیقه در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می شود.

اجتمام ** ۱۷۸۸ ** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۰۱۷۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.