جشنواره فیلم کوتاه تهران مکان مناسبی برای بروز توانایی ها است

جشنواره فیلم کوتاه تهران مکان مناسبی برای بروز توانایی ها است

حسن حسن دوست؛

جشنواره فیلم کوتاه تهران مکان مناسبی برای بروز توانایی ها است

حسن حسن دوست تدوینگر سینمای ایران گفت: جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با توجه به ابعاد وسیع برگزاری اش و حضور فیلم های شاخص مکان مناسبی برای بروز و ظهور در آمدن توانایی ها است.

تاریخ : جمعه ۳ شهریور ساعت ۱۳:۰۶

به گزارش هنرنیوز؛ حسن حسن دوست تدوینگر با سابقه سینما در گفتگو با ستاد خبری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در باره برگزاری این جشنواره گفت : هر نوع رشته فیلم سازی برای پویایی و ادامه دادن روند روبه رشدش نیارمند رقابت کردن است و برگزاری جشنواره ها این فرصت را به خوبی در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد تا فیلم هایشان را در معرض دید و قضاوت قرار بدهند .
وی با اشاره به روح جویای رقابت بین جوانها افزوذ : جوان ها به دلیل مقتضای سنشان علاقه زیادی به دیده شدن دارند و جشنواره فیلم کوتاه تهران هم با توجه به ابعاد وسیع برگزاریش و حضور فیلم های شاخص مکان مناسبی برای به بروز و ظهور در آمدن این توانایی ها است .
وی در ادامه افزود: درتمام رشته ها چه ورزشی و چه علمی رقابت سازنده و مثبت است .
تدوینگر مروارید با مهم برشمردن برگزاری کلاس های آموزشی تاکید کرد : کلاس های آموزشی موقعی اثر گذار خواهد بود که با برنامه و هدفمند و با طراحی بلند مدت انجام شده باشد و به رشد سطح علمی فیلم سازان جوان کمک کند .
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۱۰ تا ۱۶ مهرماه در تهران به دبیری هاشم میرزاخانی برگزار می شود.

کد خبر: ۴۵۲۳۳

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.