جشنواره فیلم کوتاه تهران نقش تعیین کننده ای در وضعیت فیلم کوتاه دارد

جشنواره فیلم کوتاه تهران نقش تعیین کننده ای در وضعیت فیلم کوتاه دارد

ابوالفضل جلیلی؛

جشنواره فیلم کوتاه تهران نقش تعیین کننده ای در وضعیت فیلم کوتاه دارد

ابوالفضل جلیلی فیلمساز سینمای ایران گفت : با توجه به ابعاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و استقبال جوانان ، این جشنواره نقش مهم و کلیدی در پیشبرد اهداف سینمای کوتاه در کشورمان دارد.

تاریخ : شنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۵:۴۶

به گزارش هنرنیوز ؛ ابوالفضل جلیلی فیلم ساز سینمای ایران در گفت و گو با ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در باره اثرات این جشنواره در کلیت سینمای کوتاه گفت : با توجه به ابعاد برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و استقبال جوانان ، این جشنواره نقش مهم و کلیدی در پیشبرد اهداف سینمای کوتاه در کشورمان دارد.
وی با اشاره به رویکرد جشنواره به حضور فیلم سازان مطرح خارجی در ایران و فیلم سازی گفت : در کشور فرانسه چنین رویکردی دنبال می شود و به طور مثال از ده فیلم ساز خارجی دعوت می شود که ده فیلم کوتاه در باره شهر پاریس بسازند و این مسئله علاوه برتقویت بخش بین المللی جشنواره باعث جهانی شدن سینمای کوتاه ایران در دنیا می شود.
سازنده حافظ در مورد برگزاری ورک شاپ های آموزشی در طول مدت برگزاری جشنواره عنوان کرد : فیلم ساز جوان نیازمند فراگیری و آموزش به طور مستمر است و یکی از حلقه های موثر آموزشی همین ورکارگاه های آموزشی است که در جشنواره فیلم تهران برگزار می شود . جلساتی که باید با برنامه ریزی درست و حضور اساتیدی که حرفی برای گفتن دارند توام شود .
بیست و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران توسط انجمن سینمای جوانان ایران از ۱۰ تا ۱۶ مهر ماه به دبیری «هاشم میرزاخانی» برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۴۴۷۷۷

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.