جشنواره فیلم و عکس شهدای جهاد علمی آبان ماه در تهران برگزار می شود

جشنواره فیلم و عکس شهدای جهاد علمی آبان ماه امسال همزمان با کنگره شهدای جهاد علمی در تهران برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛یزدان عشیری دبیر نخستین جشنواره فیلم و عکس شهدای جهاد علمی در گفت و گویی گفت: نخستین جشنواره بین المللی فیلم و عکس شهدای جهاد علمی آبان ماه امسال همزمان با کنگره شهدای جهاد علمی در تهران برگزار می شود.
وی افزود: این جشنواره با هدف پاسداشت مجاهدت های شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور، تشریح و تبیین ابعاد شخصیتی شهدای علمی، گسترش فعالیت های مرتبط با این شهدا و انجسام بخشی در آثار فرهنگی در راستای مقام و منزلت شهدای جهاد علمی توسط مرکزبسیج اساتید کشور برگزار می شود.
عشیری ادامه داد: موضوع عمده این جشواره فیلم و عکس پیرامون ابعاد مختلف شخصیتی شهدای علمی:  دکتر مجید شهریاری، دکتر مسعود علیمحمدی، سردار حسن طهرانی مقدم، مهندس مصطفی احمدی روشن، مهندس داریوش رضایی نژاد است.
دبیر جشنواره فیلم و عکس شهدای علمی گفت: این جشنواره در دو سطح ملی و بین الملل برگزار می شود و همه علاقمندان و فیلم سازان می توانند آثار خود را که به صورت کلیپ، فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلم داستانی، مجموعه عکس و یا تک عکس تا پایان مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.
وی در پایان گفت: این جشنواره فرصتی را برای طیف های مختلف مردم به ویژه دانشجویان فراهم می آورد تا نسبت به ابعاد شخصیتی شهدای جهاد علمی شناخت مضاعفی پیدا کنند.
آدرس جشنواره فیلم و عکس شهدای علمی: تهران- خیابان انقلاب- روبه روی درب اصلی دانشگاه تهران- پلاک ۱۲۴۶- طبقه سوم- دبیر خانه جشنواره فیلم و عکس شهدای علمی ارسال کنند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.