جشنواره ملی مسجد وسلامت اجتماعی در سنندج پایان یافت

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این جشنواره وبراساس رای هیات داوران، امیر بیوسه، فریده شفیعی ثانی و محمد شریف محمدی سرواله به عنوان نفرات اول تا سوم بخش وبلاگ نویسی و رضا محمودی، فواد صالحی و شیوا عزتی هم به عنوان نفرات اول تا سوم بخش پوستر معرفی شدند.

در بخش عکس نیز حمید رضا مجیدی، فاخته جلایرنژاد و سمیه یعقوبی نفرات اول تا سوم شناخته شدند و مهدی انصاری، سعید نجاتی و رضا فقیهی هم به عنوان نفرات برتر بخش فیلم های داستانی معرفی شدند.

همچنین در بخش فیلم های مستند نیز حسن نقیان نفر اول، هادی بهرامیان و سید حسن مهاجر مشترکا نفر دوم و ستار چمن گلی نیز نفر سوم شد.

خلیل میرزایی، منیره زارع، پژمان پروین و ندا عظیمی به صورت مشترک نفر اول، سهراب مروتی و لیلا کوهی بطور مشترک نفر دوم و عباس صادقی، سجاد سعادت، اصغر فرهادی و مجتبی عطارزاده نیز به عنوان نفرات سوم بخش مقاله این جشنواره معرفی شدند.

در بخش فیلم های انیمیشن هم برزان رستمی، میلاد طوسی، رضا احمد یاری و محمد نظیر یوسفی به عنوان نفرات اول تا چهارم معرفی شدند.

همچنین مهرداد یوسفی، امیر حسین اسرافیلی، سید حسن موسوی و سمیرا فایده نفرات برگزیده بخش داستان و حسام رحمتی، فرزان محمدی، حمید رضا درخش و زاهد کریمی به عنوان برترین های بخش شعر معرفی شدند.

هیئت داوران تندیس و جایزه بخش خاطره نویسی را به علی میرزا عمادی، امیر حسین ابراهیمی و تندیس و جایزه بخش فیلم نامه را نیز به علی میرزا عمادی، سید سعید محمدی و حمید رضا دائمی نژاد اهدا کرد

جایزه و تندیس جشنواره هم به روژین منبری به عنوان نفر اول، آرام محمدی نفر دوم و سهیلا ذوالفقاری نفر سوم بخش گزارش مکتوب رسید و دانش عبدی، فائزه شریعتی و شیما مولایی برگزیدگان اول تا سوم بخش گزارش تصویری شناخته شدند.

رضا اصفهانی زاده، کانون فرهنگی و هنری زندان کارون اهواز که به صورت حقوقی در این جشنواره شرکت کرده بود و اسدالله رحیمی نیز عناوین نخست تا سوم بخش نقاشی جشنواره را به خود اختصاص دادند.

در بخش بازی های رایانه ای نیز سامان خیاطی به عنوان نفر اول، الهام مرادی نفر دوم و لاله کیانفر هم به عنوان نفر سوم شناخته شدند.ک/۲

۷۳۴۸/۵۳۳/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۵۲۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.