جشنواره نوآوری‌های ساده در دانشگاه شاهد

کنفرانس ملی دانشجویی مدیریت کارآفرینی در دانشگاه شاهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛در راستای برگزاری کنفرانس ملی دانشجویی مدیریت کارآفرینی، جشنواره ای با عنوان نوآوری های ساده و کاربردی به منظور معرفی وتقدیر از نوآوری ها در حاشیه این کنفرانس برگزار می گردد.

هدف از برگزاری این جشنواره ترویج فرهنگ نوآوری وکارآفرینی به منظور دستیابی به اقتصاد دانایی محور، معرفی نوآوران برتر، تسهیل مسیر تجاری سازی و کاربردی کردن نتایج تحقیقات و زمینه سازی برای حمایت از نوآوران می باشد.  

لذا از کلیه فعالان و نوآوران دعوت می گردد تا با معرفی و ثبت نوآوری های بدیع و مبتکرانه خود، در این جشنواره حضور بهم رسانند.

به منظور دریافت راهنمایثبت نام و ارسال آثار به سایت کنفرانس به آدرس www.ent-stu.ac.ir  مراجعه فرمایید.

فراخوان ثبت نام کنفرانس مدیریت کارآفرینی

با یاری خداوند و با عنایت به سخنان مقام معظم رهبری در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مصممیم تا دومین کنفرانس ملی دانشجویی مدیریت کارآفرینی را در تاریخ بیستم و بیست و یکم مهر ماه به همت دانشگاه شاهد و با همکاری و مشارکت نهادهای علمی و پژوهشی کشور برگزار نماییم. این کنفرانس با هدف فراهم نمودن زمینه هم اندیشی و هم افزایی دانشجویان و تشکل های علمی دانشجویی، ترویج دانش و توسعه مهارت کارآفرینی در دانشجویان رشته های مختلف و جامعه دانشگاهی،  ایجاد انگیزه و امید در دانشجویان  جهت تلاش  بیشتر و بهتر در مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی، ایجاد فرصت مناسب کسب تجربه سازماندهی و مدیریت فعالیت های علمی پژوهشی برای دانشجویان و تعامل بهتر استادان، دانشجویان و کارآفرینان به منظور توسعه و پیشرفت دانش و مهارت کارآفرینی بر گزار می گردد.

لذا از تمامی علاقه مندان، دست اندرکاران و پژوهشگران حوزه کارآفرینی دعوت بعمل می آید تا در این کنفرانس حضور بهم رسانند.

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و ثبت نام به سایت دومین کنفرانس کارآفرینی به آدرس www.ent-stu.ac.ir  مراجعه نمایید.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.