جشن بزرگ بازیافت در مدارس محدوده‌ی تهران قدیم

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲، از برگزاری جشن بزرگ بازیافت در مدارس این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کودک و هفته کودک جشن بزرگ بازیافت ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در مدارس محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و ترویج فرهنگ نحوه‌ی تفکیک مواد بازیافتی و پسماندهای خشک و تراز مبدأ اجرا می‌شود.
محمدنژاد با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این جشن از دانش‌آموزان و همیاران برتر و فعال مدارس ابتدایی مدارس ۱۳ گانه منطقه ۱۲ تقدیر و تجلیل می‌شود.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع با موضوع بازیافت با اهدای جوایزی به رسم یادبورد، برگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از همیاران بازیافت و دانش‌آموزان برتر و فعال مدارس ابتدایی از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمدنژاد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ افزود: برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع و شاد با اجرای نمایش عروسکی با موضوع بازیافت، توزیع بروشورهای آموزشی بازیافت میان دانش‌آموزان مدارس ابتدایی محلات ۱۳ گانه منطقه ۱۲ از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری این منطقه است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.