جشن بزرگ عبودیت در مجتمع شهربانو بوستان ولایت

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر اداره امور بانوان شهرداری منطقه ۱۹ از برگزاری جشن بزرگ عبودیت در مجتمع شهربانو بوستان ولایت خبر داد.

خزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) جشن بزرگ عبودیت ویژه دختران ۹ ساله کارمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه ۱۹ در مجتمع شهربانو بوستان ولایت برگزار خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: جشن بزرگ عبودیت ویژه دختران ۹ ساله کارمندان و زنان سرپرست خانوار منطقه ۱۹ روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه سال ۹۲ در مجتمع شهربانو بوستان ولایت برگزار می گردد.

خزایی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دختران ۹ ساله کارمندان و زنان سرپرست خانوار می توانند با تخفیف ۴۰ درصدی از کلیه امکانات و تسهیلات ویژه مجتمع شهربانو بوستان ولایت استفاده نمایند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری اردوی یکروزه با استفاده از تسهیلات و امکانات مجتمع شهربانو بوستان ولایت از جمله استخر، سالن ورزشی، سالن مد، سالن زیبایی، کافی نت، کتابخانه، کلاسها آموزشی، سالن ورزشی چند منظوره، زمین اسکیت و جایگاه ویژه دوچرخه سواری، از اقدامات اجرایی این طرح است.

خزایی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری مسابقه ورزشی، برگزاری مسابقه بهترین و زیبا ترین جمله و متن در خصوص زندگینامه حضرت معصومه(س)، برگزاری مسابقه حدیث ویژه حضرت معصومه (س) با اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان این مسابقات از اقدامات دیگر این طرح است. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.