جشن تولد ۴۸ سالگی سنگلج برگزار می‌‌شود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

جشن تولد ۴۸ سالگی تماشاخانه سنگلج، به عنوان قدیمی ترین تماشاخانه فعال کشور با حضور هنرمندان، پیش کسوتان، مسئولان هنری کشور و مخاطبان این تماشاخانه برگزار می‌شود.

 به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین،جشن تولد ۴۸ سالگی تماشاخانه سنگلج، به عنوان قدیمی ترین تماشاخانه فعال کشور، جمعه، ۱۹ مهرماه، با حضور هنرمندان، پیش کسوتان، مسئولان هنری کشور و مخاطبان این تماشاخانه برگزار می گردد.جشن تولد ۴۸ سالگی تماشاخانه سنگلج، به عنوان قدیمی ترین تماشاخانه فعال کشور، جمعه، ۱۹ مهرماه، با حضور هنرمندان، پیش کسوتان، مسئولان هنری کشور و مخاطبان این تماشاخانه برگزار می گردد.

بر اساس این خبر، جشن تولد این تماشاخانه با همکاری بنیاد خیریه برکت و با یک روز تاخیر، جمعه، ۱۹ مهرماه، ساعت ۱۶ با اجرای یک برنامه نمایشنامه خوانی، به کارگردانی بهزاد فراهانی، برگزار خواهد شد.

این جشن با حضور هنرمندان و مسئولان هنری کشور برگزار می گردد و کیک تولد ۴۸ سالگی تماشاخانه سنگلج نیز از سوی یکی از پیش کسوتان تئاتر کشورمان بریده خواهد شد.

علاقه مندان به تماشای نمایش “مضحکه دزدها”، که به کارگردانی هادی عامل در تماشاخانه سنگلج درحال اجراست، نیز می توانند پس از برگزاری جشن و اجرای نمایشنامه خوانی بهزاد فراهانی، به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

انتهای پیام/۵۳


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.