جشن شبکه شما برای تابستان

جام جم آنلاین: جشنواره تابستانی شبکه شما از اول تیر با پخش آثاری همچون بالابان، به دام افتاده، بازگشت شیرین، کار نشد نداره و… آغاز می‌شود.

فیلم «بالابان» از تولیدات مرکز بوشهر به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدرضا صافی اول تیر ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه شما پخش می‌شود. در این فیلم محمدحسین ردیابگرد، صادق زارعی، ایرج صغیری و مجید مظفری بازی می‌کنند.

داستان فیلم با کشته شدن پدر شاهین توسط قاچاقچیان پرنده آغاز می‏شود . حال ۱۰ سال از آن موضوع می‏گذرد و شاهین ۱۸ ساله شده است. او همراه مادر و دو خواهرش زندگی می‏کند و…

فیلم «به دام افتاده» از تولیدات استان گلستان به کارگردانی کامبیز کاشفی و تهیه‌کنندگی سعید مرادی دیگر فیلمی است که در این جشنواره به روی آنتن می‌رود.

در این فیلم مجید یاسر، عباس جمشیدی و بهار ذوالفقاری بازی می‌کنند.

فیلم «بازگشت شیرین» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه‌کنندگی حسن روستایی از تولیدات مرکز کهگیلویه و بویراحمد است که در هفته اول تابستان پخش می‌شود.

در این فیلم امیرحسین رستمی نقش اصلی را بازی می‌کند. داستان فیلم درباره خانواده‌ای است که از یاسوج به تهران مهاجرت کرده‌اند، اما با گذشت چهار سال هنوز به شرایط تهران عادت نکرده‌اند.

از دیگر فیلم‌های این جشنواره می‌توان به آثاری مانند فیلم «کار نشد نداره» از تولیدات خراسان رضوی به کارگردانی شاهین رضوی و تهیه‌کنندگی علی درنی اشاره کرد. در این فیلم رضا بابک، اردلان شجاع کاوه، پوراندخت مهیمن و شهناز شهبازی بازی کرده‌اند.

فیلم «برگ سبز» را محمدرضا معینی برای مرکز گیلان تهیه و کارگردانی کرده است. در این فیلم انوش نصر، اصغر کهن قنبریان و علیرضا عیسی‌پور بازی کرده‌اند.

فیلم «همسنگار» از تولیدات مرکز بوشهر به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی هومن کبیری در شب‌های تابستان از شبکه شما پخش می‌شود.

فیلم «آبی مثل آسمان» از تولیدات مرکز خوزستان به کارگردانی محمد باقری‌نیکو و تهیه‌کنندگی اکبر صابری‌نژاد یکی دیگر از فیلم‌های جشنواره تابستانی شبکه شماست.

در این فیلم بهزاد فراهانی و مهدی سلوکی بازی می‌کنند. داستان این فیلم درباره وکیلی است که درگیر یک پرونده قتل می‌شود.

فیلم «مظنونین» را جعفر سلطانی برای مرکز کهگیلویه و بویراحمد کارگردانی کرده است. در این فیلم مهدی صبایی، مهدی امینی‌خواه، محسن افشار و آزاده ریاضی بازی می‌کنند. داستان این فیلم درباره داریوش است که با گلوله کشته می‌شود. حمید، افسر نیروی انتظامی برای تحقیق فرا خوانده می‌شود و… این فیلم در دهه اول تیر روانه آنتن شبکه شما می‌شود.

فیلم «زندگی در اعماق فنجان قهوه» ساخته کامبیز کاشفی و فیلم «خانه خوشبخت» از تولیدات مرکز کرمانشاه به کارگردانی امیرقاسم راضی از دیگر فیلم‌های جشنواره تابستانی است. در فیلم خانه خوشبخت هدایت هاشمی، محمدرضا زندی، سمیرا ذکایی و مینا نوروزی‌فر ایفای نقش می‌کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.