جشن های بزرگ شوق انتظار در شمالغرب تهران

خبرگزاری آریا-شهردار منطقه ۲ تهران با اشاره به اجرای جشن های اعیاد شعبانیه در این منطقه از برگزاری جشن های بزرگ شوق انتظار در محله های شمالغرب پایتخت خبر داد.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “اسد فاضل” گفت: منطقه دو شهرداری تهران تدارکی مناسب برای برگزاری جشن های اعیاد شعبانیه در منطقه دیده و آذین بندی و چراغانی محله های منطقه به نحو مطلوبی انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشن های بزرگ شوق انتظار در این منطقه اظهارداشت:این جشن ها با محوریت مساجد سطح منطقه و با مشارکت مدیریت محلات برگزار شده و عموم شهروندان در آن شرکت خواهند داشت.

شهردار منطقه دو تهران برگزاری جشن میلاد سقای آب و ادب ویژه ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز و جشن میلاد سید الساجدین را از دیگر برنامه های این منطقه در اعیاد شعبانیه ذکر کرد.

فاضل به برپایی جشن بروز جوان با همکاری سرای محلات و مساجد منطقه اشاره کرد و گفت: در این جشن ها از جوانان برتر سطح منطقه تجلیل خواهد شد.

وی تقدیر از جانبازان و برگزاری مراسم ویژه مناجات شعبانیه در دهه آخر ماه شعبان را از دیگر برنامه منطقه دو تهران در اعیاد شعبانیه ذکر کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.