جشن پنج‌ سالگی مسابقات سفره‌های ایرانی اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از پایگاه خبری حوزه هنری، مراسم جشن پنج سالگی مسابقات سفره های ایرانی اسلامی با حضور اساتید و کارشناسان عکاسی و جمع کثیری از عکاسان، عصر امروز – یکشنبه – از ساعت ۱۹، در گالری شماره ۲ خانه عکاسان ایران در حوزه هنری برگزار خواهد شد.

در این مراسم اساتید پیشکسوت عرصه عکاسی از جمله ‘محمد ستاری’، ‘فرزاد هاشمی’، ‘محمدمهدی رحیمیان’، ‘افشین شاهرودی’، ‘رسول اولیا زاده’، ‘مژگان طریقی’ و ‘حسن غفاری’ حضور خواهند یافت.

همزمان با پربایی این مراسم، آثار برگزیده و منتخب چهار دوره گذشته مسابقات عکاسی از سفره های افطاری که در جشنواره رمضان شهرداری ‘کچی اورن’ آنکارا برپا شده بود، به نمایش گذاشته می شود و سپس به تمامی عکاسان حاضر در این نمایشگاه، گواهی شرکت ارائه می شود.

دبیرخانه مسابقات فرهنگی هنری سفره های ایرانی اسلامی در نظر دارد تا در این مراسم، از برگزیدگان و عکاسان راه یافته به نمایشگاه سفره های هفت سین سال ۹۱، با ارائه جایزه، لوح تقدیر و گواهی شرکت در نمایشگاه، تقدیر به عمل آورد.

‘حسن غفاری’ که سال گذشته در مسابقه عکاسی از سفره های هفت سین، جایزه خود را به دبیرخانه برای برگزاری بخش ویژه‌ ‘سبزه’ در مسابقه هفت سین سال ۹۱، اهدا کرده بود، از برگزیدگان این بخش با ارائه جایزه و لوح تقدیر مسابقات، تجلیل می کند.

فراهنگ ** ۹۱۷۳ ** ۱۰۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۱۶۴۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.