جعل حقایق در سوریه توسط حامیان تروریسم

کشورهای حامی تروریست ها در سوریه حقایق مربوط به بحران این کشور را به میل خود تغییر می دهند و جعل می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه تلویزیونی الاخباریه ؛ این شبکه در گزارشی همراه با پخش تصاویری از مخفیگاه شماری از تروریست ها در سوریه گفت: در حالی که سوریه بیش از یک سال است با تروریسم مبارزه می کند برخی از کشورها از تروریست ها در این کشور حمایت می کنند و سلاح و پول در اختیار آنها قرار می دهند.

 در این شرایط عجیب اینجاست که برخی از این کشورها حقایق را به بازی می گیرند و آن را وارونه جلوه می دهند و جعل می کنند و ارتش سوریه را که در مبارزه با تروریسم در این کشور در جبهه حق قرار گرفته است به حمله علیه غیرنظامیان و تعرض به آنها متهم می کنند. اما حقیقت چیست؟

در ادامه گزارش در حالی که تصاویری از تروریست های مسلح پخش می شود آمده است: اینها افرادی هستند که ارتش سوریه آنها را هدف قرار می دهد. همه این افراد سلاح های ساخت آمریکا در دست گرفته اند. اکنون این سوال مطرح است که آیا غیرنظامیانی که حامیان تروریسم از آنها سخن می گویند همین افراد هستند؟

 این ها افراد مسلحی هستند که به خرابکاری و حمله علیه شهروندان بی دفاع می پردازند بنابراین وظیفه هر دولتی است که با چنین تروریسم و تروریست هایی مبارزه کند.

یکی از فعالان حقوق بشر تونسی درباره توطئه علیه سوریه می گوید: سوریه به یاری خداوند در برابر این توطئه پیروز می شود و سرزمین شام قبرستان باندهای مزدور آمریکا و عناصر القاعده خواهد بود و این برنامه ها در سوریه شکست خواهد خورد.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.