جلالی: باید قدر هواداران متعصب‌مان را بدانیم/ علی دایی مربی با شهامتی است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تراکتورسازی می گوید تیمش می توانست گل های بیشنری را برابر پرسپولیس به ثمر برساند.

به گزارش ممتاز؛ مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال تراکتور پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس در نشست خبری گفت: «بازی را خوب آغاز کردیم و از همان ابتدا موقعیت های خطرناکی را خلق کردیم. شاید اگر در ضربات آخر با دقت بیشتری عمل می کردیم، گل های بیشتری به ثمر می رساندیم. دروازه بان پرسپولیس وقت بازی را می گرفت اما ما موفق عمل کردیم »

او ادامه داد: «از همه هواداران تشکر می کنم که به استادیوم آمدند و تیمشان را حمایت کردند. ما باید قدر این هواداران متعصب را بدانیم»

جلالی در مورد عملکرد باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: «ما در این مدت با ۱۴ بازیکن مذاکره کردیم اما به دلایل مختلف نتوانستیم با آنها به توافق برسیم. حتی یک بازیکن دسته اولی هم مدنظر ما بود که در جذب او هم ناکام بودیم. جاسم کرار هم یکی از بازیکنان مورد نظر ما بود. دو بازیکن خارجی هفته آینده به ایران می آیند تا عمکلرد آنها را ارزیابی کنیم. به هر حال هزینه باید معقولانه باشد.»

سرمربی تراکتور با بیان ایکه علی دایی با جوانگرایی در تیم پرسپولیس دست به کار بزرگی زده، گفت: «علی دایی شهامت جوانگرایی در پرسپولیس را داشت و با تغییر نسل در این تیم کار بزرگی را انجام داد. هر چند او ریسک بزرگی کرد اما ارزش کار او با هر نتیجه ای زیر سوال نمی رود.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.