جلالی: دیگر با کاظمیان همکاری نمی‌کنیم/ برای تشویق تماشاگران مربیگری نمی‌کنم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – تراکتورسازی با شکست دادن راه آهن نشان داد که وارد کورس قهرمانی شده و حالا در جمع مدعیان قرار گرفته است.

به گزارش ممتاز؛ در این میان مجید جلالی سرمربی تراکتور معتقد است که اگر بعضی‌ها بگذارند، تراکتور حتی می‌تواند نتایج بهتری بگیرد و به اهدافی که دارد برسد. جلالی در مورد شرایط تراکتور، تصمیمی که برای اخراج جواد کاظمیان گرفته و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

مثل اینکه وارد کورس قهرمانی شدید؟
خوشبختانه وضعیت تیم خوب است و مطمئن باشید اگر حاشیه‌های کمتری ایجاد شود و فضا مناسب باشد نتایج بهتری می‌گیریم. اگر بعضی از حاشیه‌ها دست از سر تیم بردارد مطمئنا بچه‌ها با اضطراب کمتری بازی می‌کنند و عملکرد تیمی ما بهتر می‌شود.

آیا قصد ندارید در مورد این حاشیه‌ها که به آن اشاره کردید صحبت کنید؟
لزومی ندارد در این مورد صحبت کنم. حرف زدن در مورد این مسائل مطمئنا حاشیه‌ها را بیشتر خواهد کرد ولی امیدوارم تیم ما با آرامش کار خودش را ادامه دهد.

تیم شما در رقابت‌های امسال نتایج بدی نگرفته و با صدرجدول فقط ۳ امتیاز فاصله دارد. با این حال مجید جلالی توسط هواداران تراکتور بسیار تشویق نمی‌شود، آیا بابت این موضوع ناراحت نیستید؟
به هیچ عنوان ناراحت نیستم چون اصلا من برای این فعالیت نمی‌کنم که تشویق شوم. تلاش من این است که برای تراکتور و فوتبال تبریز یک کار انسانی انجام دهم و بتوانم تاثیرگذار باشم. به هر حال هر فردی می‌تواند نظر خاص خودش را داشته باشد.

برخورد مردم تبریز و هواداران این تیم با شما چطور است؟
آنها فوق‌العاده برخورد خوبی دارند و در شهر یا جاهای دیگر مرا می‌بینند صمیمانه برخورد می‌کنند و مرا شرمنده می‌کنند. من از کار کردن در این شهر احساس خوبی دارم.

فکر می‌کنید تراکتور قهرمان شود؟
صحبت کردن در مورد قهرمانی بسیار زود است.

شما جواد کاظمیان را اخراج کردید سببش چیست؟
بله من او را اخراج کردم. ایشان یکسری صحبت‌ها را انجام دادند که من اصلا توقع نداشتم به همین سبب تصمیم گرفتم او را کنار بگذارم. من جواد را مثل پسر خودم دوست داشتم. یادم می‌آید در سال ۱۳۷۸ زمانی که کاظمیان ۱۸ سال داشت به اردوی تیم ملی جوانان رفتم. آن زمان سرمربی تیم جوانان مهدی مناجاتی بود و من از ایشان اجازه گرفتم تا کاظمیان به تمرینات سایپا بیاید و با تیم بزرگسالان تمرین کند. من فکر نمی‌کردم آخر سر کاظمیان این حرف‌ها را بزند و حالا که صحبت‌های او را خواندم باید بگویم که ما دیگر نمی‌توانیم با کاظمیان همکاری کنیم.

این آخرین حرف شماست؟
بله.

کاظمیان وقتی سال قبل به تراکتور آمد واقعا شرایط خوبی داشت. آیا او افت کرده است؟‍
مطمئن باشید تمام بازیکنان برای یک مربی براساس قابلیت‌های خودشان بازی می‌‌کنند. مطمئنا بازیکنان چشم به انصاف مربی دارند و برای من فرهاد ربیع‌خواه که از لیگ یک آمده یا فرشاد احمدزاده که یک بازیکن جوان است فرقی با کاظمیان ندارد. هر بازیکنی که شرایط بهتری داشته باشد از او استفاده خواهم کرد و هیچ فرقی بین بازیکنان نمی‌گذارم.

کاظمیان گفته که به اندازه جام جهانی به او ظلم شده است. در این مورد چه صحبتی دارید؟
به هر حال این هم صحبت تازه‌ای است که من می‌شنوم. من حتی ۳ سال پیش می‌خواستم کاظمیان را به فولاد ببرم و حتی همه چیز تمام شده بود اما او با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد به پرسپولیس برود، من هم با خواسته او موافقت کردم. ممکن است کاظمیان حرف‌هایی بزند ولی من مربی هستم و سعی می‌کنم آنها را به دل نگیرم ولی ما با یکدیگر کاری نخواهیم داشت.

در هفته‌های اخیر شایعاتی در مورد شب‌زنده‌داری بعضی از بازیکنان تراکتور مطرح شد. آیا به نظر شما این مسائل وجود دارد؟
من تا آنجایی که بررسی می‌کنم و پرس‌وجو می‌کنم باید بگویم که چنین چیزی وجود ندارد. شاید فقط یک مورد در مورد شب‌زنده‌داری بازیکنان در این ۴ماه شنیده باشم ولی باید بگویم که بازیکنان تراکتور روی فوتبالشان تمرکز دارند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.