جلسات انتخاباتی جامعه مهندسین برای انتخابات شوراها

۲۱م اسفند ،

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، با تاکید براینکه این تشکل سیاسی پتانسل ارائه فهرست انتخاباتی مجزا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارد، گفت: با جبهه ایستادگی و حامیان قالیباف برای ارائه لیست مشترک در انتخابات شوراها جلسات مستمر داریم و این جلسات به نتایج مطلوبی رسیده است.
نعمت الله توان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت ها و برنامه های جامعه اسلامی مهندسین در خصوص انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: با دیگر گروه‌های سیاسی برای ارائه یک لیست واحد در جریان اصولگرایی در حال رایزنی هستیم.

رئیس شاخه جوانان جامعه اسلامی مهندسین، با تاکید براینکه جامعه اسلامی مهندسین آمادگی دارد برای انتخابات شوراها بطور جداگانه لیست بدهد، تصریح کرد: وحدت و جلوگیری از تکثر استراتژی راهبردی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات است، اما در صورتیکه وحدت به نتیجه نرسد این پتانسل و ظرفیت را داریم که لیست مجزا ارائه دهیم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین، با اشاره به گروه‌هایی که تاکنون جامعه مهندسین با آنان رایزنی داشته است، افزود: با جبهه ایستادگی و حامیان قالیباف جلسات مستمری برای شوراها داریم و این جلسات به نتایج مطلوبی رسیده است ؛ لذا اگر طرفهای مذاکره کننده به نتایج پایبند بمانند لیست مشترکی با این گروها ارائه می دهیم.

توان خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی مهندسین آمادگی دارد برای جلوگیری از تکثر لیست های انتخاباتی با تمام گروههای داخل جریان اصولگرایی برای انتخابات شوراها رایزنی داشته باشد.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.