جلسه شورای عالی خانه موسیقی تشکیل شد

یکشنبه ۱۴ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

شورای عالی خانه موسیقی، روز چهارشنبه دهم آبانماه در ساختمان فاطمی تشکیل جلسه داد و به بررسی مسائل مختلف خانه موسیقی پرداخت.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، جلسه شورای عالی خانه موسیقی با حضور محمدرضا شجریان(ریاست شورا)، مصطفی کمال پورتراب(نایب رئیس) حسین علیزاده(دبیر و سخنگو)داود گنجه ای، فرهاد فخرالدینی، هوشنگ کامکار از اعضای شورای عالی ،هوشنگ ظریف(مشاورشورا)، محمد سریر(رئیس هیئت مدیره)، حمید رضا نوربخش(مدیرعامل) و داریوش پیرنیاکان(سخنگوی خانه) تشکیل شد و مسائل مختلفی از جمله حق عضویت سالیانه و مشکلات کانون سازسازان بررسی شد.

در این جلسه هر یک از اعضای شورای عالی در باره مسائل و موارد مختلف فعالیتها و سیاستگذاریهای کلان موسیقی به ابراز نظر پرداخته و با دیگر اعضا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در آغاز این جلسه مختصری از فعالیتها،مسائل و مشکلات اخیر خانه و کانون‌های نه گانه آن از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل ارائه شد.

اعضای شورای عالی با بررسی اسناد و صورت‌جلسات مربوط به مسائل مختلف ماه‌های اخیر از جمله مسائل جشن،کانون سازسازان،بخش انتشار یافتنات آلبوم و… رهنمودهایی ارائه نمودند.

این شورا ضمن تاکید بر قانونمند بودن کلیه کارها و اقدامات خانه،تصمیمات هیئت مدیره درباره مسائل کانون سازسازان را تاییدکرد.

همچنین شورای عالی مقرر نمود که از این پس هیئت مدیره با هر عضوی از کانون‌ها و در هر جایگاهی اگر چنانچه با سیاستگذاری‌ها،مفاداساسنامه و تصمیمات قانونی هیئت مدیره زاویه پیدا نمودند برخورد جدی‌تری کند؛ زیرا جایگاه اجتماعی نهاد خانه موسیقی ارجح بر هر مساله شخصی و حاشیه‌ای است.

در این جلسه در مورد آغاز بخش انتشار یافتنات عمومی‌نیز قرار شد در بخش نوازندگی به ویژه جوانان شهرستانی بر اساس آزمون‌هایی که توسط استادان پیشکسوت به عمل می‌آید انتخاب و از جنبه حمایتی به منتشر نمودن آثار آنان پرداخته شود.

همچنین در این جلسه شورای عالی با پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص میزان حق عضویت سالیانه که ۵۰ هزار تومان اعلام شده است موافقت نمود.

قرار شد در جلسه آینده شورای عالی واژه‌های مصطلح و بکار برده شده رایج در صدا سیما و دیگر رسانه‌ها بررسی و استفاده صحیح از آن را ارائه کند.

پایان پیام/۴۵

 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.