جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی گرانی​ها/وزرای اقتصاد، صنعت و کشاورزی فراخوانده شدند

نمایندگان مجلس روز چهارشنبه در جلسه‌ غیرعلنی میزبان وزرای اقتصاد،‌ صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی برای بررسی مسائل اقتصادی و مشکلات گرانی و تورم هستند.

سیدشریف حسینی عضو هیات رییسه مجلس، گفت: قرار است در این جلسه مشکلات اقتصادی با حضور وزرای مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و وزرا در این رابطه به مجلس گزارش دهند. در صورت پایان مباحث در جلسه غیرعلنی و باقی بودن زمان جلسه ادامه کار مجلس در جلسه علنی دنبال خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمیته‌ی جداگانه‌ای در مجلس برای مبارزه با گرانی تشکیل نشده است، خاطر نشان کرد: قرار است دو نفر از نمایندگان مجلس به ترکیب کمیته مشترک دولت و مجلس که در همین ارتباط فعالیت می‌کنند اضافه شود.

وی درباره جایگزین شدن جلسات کمیسیون‌های تخصصی به جای جلسات علنی روزهای سه‌شنبه مجلس نیز گفت: برای اینکه کار کارشناسی بیشتری روی طرحها و لوایح انجام شود روزهای سه‌شنبه به جلسات کمیسیون‌ها اختصاص یافته و کمیسیون‌ها علاوه بر یکشنبه بعدازظهر و دوشنبه‌ها، روزهای سه‌شنبه نیز جلسه خواهند داشت و صحن علنی مجلس نیز یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها تشکیل جلسه می‌دهد.

حسینی در پایان یادآور شد که ساعات کار مجلس درماه مبارک رمضان به روال گذشته خواهد بود و جلسات علنی از ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.