جلوه ‌ های ویژه بصری “مختارنامه” در شبکه آموزش

۰۲م آذر ،

جلوه ‌ های ویژه بصری سریال “مختارنامه” با حضور امیر سحرخیز در برنامه زنده ” برخط” در شبکه آموزش سیما بررسی می ‌ شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سیما؛ برنامه زنده “برخط” که مباحث عمومی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را به مخاطبان خود ارائه می دهد به مناسبت ایام محرم با عنوان بررسی جلوه ‌ های ویژه فیلم   تاریخی و دینی سریال مختارنامه روی آنتن شبکه آموزش می ‌ رود.
بنابراین گزارش؛ در این برنامه، امیر سحرخیز، مدیر جلوه ‌ های ویژه رایانه ‌ ای و بصری این مجموعه و آرش برهمن به عنوان کارشناس برنامه حضور خواهند داشت.
لازم به ذکر ا ست؛ بررسی جلوه ‌ های ویژه بصری و رایانه ‌ ای سریال مختارنامه در برنامه “برخط” امشب و فردا شب   ساعت ۱۸:۳۰ به طور زنده بر روی آنتن شبکه آموزش سیما می رود، ضمن پخش پشت صحنه ‌ هایی از روند ساخت این سریال، نقش و کارایی جلوه ‌ های ویژه در آثار تصویری تاریخی، مذهبی مورد بررسی قرار می گیرد.
همچنین؛ به مناسبت ایام محرم در برنامه فردا پنج شنبه ۲ آذر، مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در فضای وب با حضور کارشناسان مورد بحث و بررسی قرارمی گیرد.
گفتنی است؛ برنامه زنده “برخط” به تهیه ‌ کنندگی مجید یوسفی هر شب با موضوع خاص در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه آموزش پخش می ‌ شود./ص
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.