جلوگیری از فاجعه در پمپ بنزین نظام آباد

جلوگیری از فاجعه در پمپ بنزین نظام آباد

عصر خودرو : آتش سوزی اتاق تانکر بنزین ۲۰ هزار لیتری، در پمپ بنزین نظام آباد با سرعت عمل نیروهای عملیات ۲ ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه ظهر امروز به اطلاع سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران رسید و آتش نشانان ایستگاه ۲ و ۹۳ همراه ۲ تانکر کف از ایستگاه های ۱ و ۲۳ به سرعت به محل حادثه در خیابان شهید مدنی، روبروی ایستگاه مترو، پمپ بنزین نظام آباد اعزام شدند.
مرتضی اصفهانی مدیرعملیات منطقه ۱آتش نشانی دراین باره اظهار داشت: این تانکر ۲۰ هزار لیتری در حال تخلیه بنزین بود که ناگهان به علت نامعلوم از قسمت اتاق دچار آتش سوزی شده و به قسمتی از تانکر نیز سرایت کرده بود که با حضور به موقع آتش نشانان و با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی و خاموش کننده دستی شعله های آتش را که از اتاق تانکر زبانه می کشید در کوتاهترین زمان ممکن مهار و خاموش کردند.
وی افزود: در این حادثه آتش نشانان به ایمن سازی پمپ بنزین پرداخته و با اطمینان از رفع خطر آتش سوزی و انفجار این تانکر، به مأموریت خود پایان دادند.
گفتنی است با بروز این آتش سوزی رانندگان خودروهای مستقر در پمپ بنزین دچار ترس و نگرانی شده و خودروهای خود را ترک کرده و از محل متواری شدند که با سرعت عمل و حضور به موقع آتش نشانان خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک ازخودروها و رانندگان آنها آسیبی نرسید.
همچنین علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی می باشد

چهارشنبه ۱۸ مرداد   ۱۶:۳۴


منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.