جلوگیری از فاجعه در پمپ بنزین

به گزارش خبرگزاری مهر، این حادثه ساعت ۱۲ و ۵۵ دقیقه ظهر امروز به اطلاع سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران رسید و آتش نشانان ایستگاه ۲ و ۹۳ همراه ۲ تانکر کف از ایستگاه های ۱ و ۲۳ به سرعت به محل حادثه در خیابان شهید مدنی، روبروی ایستگاه مترو، پمپ بنزین نظام آباد اعزام شدند.

مرتضی اصفهانی – مدیرعملیات منطقه ۱آتش نشانی – دراین باره اظهار داشت: این تانکر ۲۰ هزار لیتری در حال تخلیه بنزین بود که ناگهان به علت نامعلوم از قسمت اتاق دچار آتش سوزی شده و به قسمتی از تانکر نیز سرایت کرده بود که با حضور به موقع آتش نشانان و با بکارگیری چندین رشته لوله آبدهی و خاموش کننده دستی شعله های آتش را که از اتاق تانکر زبانه می کشید در کوتاهترین زمان ممکن مهار و خاموش کردند.

وی افزود: در این حادثه آتش نشانان به ایمن سازی پمپ بنزین پرداخته و با اطمینان از رفع خطر آتش سوزی و انفجار این تانکر، به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است با بروز این آتش سوزی رانندگان خودروهای مستقر در پمپ بنزین دچار ترس و نگرانی شده و خودروهای خود را ترک کرده و از محل متواری شدند که با سرعت عمل و حضور به موقع آتش نشانان خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک ازخودروها و رانندگان آنها آسیبی نرسید.

همچنین علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی می باشد


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.