جلوگیری ۹۰ درصدی از ساخت‌وسازها در محدوده حریم نسبت به سال قبل

۰۸م آذر ،

Multimedia_pics_1390_3_Photo_2344.jpg

مدیرکل حریم شهر تهران با بیان این که امسال نسبت به سال قبل تا ۹۰ درصد از ساخت و سازهای غیر مجاز محدوده حریم جلوگیری شده است گفت: هرگونه ساخت و سازی چه در محدوده شهر و یا در حریم برای هر نهادی باید پروانه ساخت داشته باشد و هیچ استثنائی برای ساخت و ساز در محدوده حریم برای هیچ ارگان دولتی و یا غیر دولتی وجود ندارد.

به گزارش سرویس«شهری» ایسنا، سید صباح الدین متقی با بیان این مطلب گفت: با پیش‌بینی‌های صورت گرفته گروه‌های شهربان و حریم بان با تعداد قابل توجهی برای صیانت از حریم فعال شده اند و درمکان هایی که امکان ورود اتومبیل نیست، موتورسوارانی که به این منظور در نظر گرفته شده‌اند وارد خواهند شد.

وی افزود: با این اقدامات شاهد آن هستیم که ساخت و سازهای غیر مجاز در محدوده حریم به نحو قابل توجهی کاهش داشته است و به ویژه در دو سال قبل در جنوب شهر که تعداد این ساخت و سازها بیشتر بود این تخلفات کاهش چشمگیری داشته است.

مدیرکل حریم شهرتهران در ادامه اظهار کرد: بر اساس آمارجلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز در محدوده حریم ، سال قبل در مجموع میزان این ساخت وسازها ۸۵ درصد کاهش یافته است.

متقی خاطرنشان کرد: امسال نیز نسبت به سال قبل تا ۹۰ درصد از ساخت و سازهای غیر مجاز محدوده حریم جلوگیری شده که این آمار قابل توجه است.

مدیر کل حریم شهر تهران با اشاره به ساخت وسازهای مربوط به ارگان های دولتی در حریم شهر گفت: هرگونه ساخت و سازی چه در محدوده شهر و یا در حریم برای هر نهادی باید پروانه ساخت داشته باشد و غیراز آن بر اساس احکام ماده صد از آن جلوگیری می گردد.

وی افزود: هرچند مباحث امنیتی دارای اهمیت بسیاری است اما باید تعریف خود را داشته باشد و هیچ استثنائی برای ساخت و ساز در محدوده حریم برای هیچ ارگان دولتی و یا غیر دولتی وجود ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.