جلیلی می‌تواند مسیر پیشرفت و عدالت را هموارتر کند

عباس مقتدایی نماینده مجلس و سخنگوی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی اظهار داشت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی به عنوان بزرگترین تشکل سیاسی اساتید در کشور، با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از جلیلی به عنوان نماینده گفتمانی که می‌تواند مسیر پیشرفت و عدالت و تعالی جامعه اسلامی را هموارتر بکند، اعلام کرده است.

وی در گفت‌و‌گو با تسنیم، با بیان اینکه این تشکل با تمام توان در عرصه انتخابات حضور دارد و از همه آحاد و اقشار ملت دعوت می‌کند که برای خلق حماسه سیاسی تلاش‌ مضاعفی را صورت دهند، تصریح کرد: جلیلی می‌تواند ظرفیت‌هایی را در جامعه تقویت کند که هم در عرصه داخلی و هم خارجی آثار مثبتی برای انقلاب عظیم اسلامی داشته باشد.

مقتدایی تاکید کرد: به همین دلیل کانون دانشگاهیان در همه شهرها و استانهای کشور اعلام آمادکی خود را برای حمایت از جلیلی اعلام کرده و امیدواریم که دانشگاهیان به عنوان قشر مرجع و فرهیخته جامعه بتوانند در خلق حماسه سیاسی نقش  خود را ایفا کنند.

وی در پایان گفت: کانون دانشگاهیان ایران اسلامی  با این رویکرد پیشنهاد می‌کند همه کسانی که احساس می‌کنند می‌توانند به گفتمان انقلاب اسلامی و پیشرفت آن کمک کنند، وارد عرصه شوند و تلاش کنند.

نوشته جلیلی می‌تواند مسیر پیشرفت و عدالت را هموارتر کند اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.