جمشید مشایخی به ورزشگاه مرغوبکار رفت

جام جم آنلاین: جمشید مشایخی در ادامه تصویربرداری تله فیلم «اولین باران پاییزی» به کارگردانی افسانه منادی محصول سیمافیلم در ورزشگاه مرغوبکار حاضر شد.

نادر مقدس تهیه کننده این فیلم با اعلام این خبر به سیمافیلم گفت: بخشی از سکانس‌های این فیلم با حضور استاد مشایخی و پوریا پوربهرامی بازیگر نوجوان «اولین باران پاییزی» در زمین ورزشگاه مرغوبکار تصویربرداری شد و همچنین در جریان این تصویربرداری نیز ملاقات پیشکسوتان هنر و فوتبال اتفاق افتاد و در طی آن جمشید مشایخی و اصغر حاجیلو در فضایی صمیمانه با یکدیگر به گفتگو نشستند.

وی افزود: همچنین علی لطیفی بازیکن تیم استقلال در سکانسی از «اولین باران پاییزی» در نقش مربی حاضر و به ایفای نقش پرداخت.

مقدس تصریح کرد: طبق توافقات منعقد شده قرار بود فریبا متخصص نقش اول زن فیلم را ایفا کنند که به دلیل تداخل کاری ایشان با مجموعه «زمانه» به کارگردانی حسن فتحی این امر میسر نشد و لیدا ملت جایگزین او شد.

ملت تجربه حضور در چند اثر سینمایی را دارد و همچنین قرار است در پروژه «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا نقش همسر اول دکتر مصطفی چمران را بازی کند.

این تهیه کننده افزود: همچنین افشین نخعی و بنفشه اعرابی نیز به جمع بازیگران فیلم افزوده شدند و تا کنون ۷۰ درصد از مراحل تصویربرداری «اولین باران پاییزی» سپری شده است و گروه چند روز دیگر عازم فرهنگسرای قانون می‌شوند تا پلان‌های مربوط به تجلیل از استاد محبی ( جمشید مشایخی) را تصویربرداری کنند.

بنا بر این گزارش جمشید مشایخی، لیدا ملت، پوریا پور بهرامی، مریم آردیش، مهتاب کرک وندی و بازیگر خردسال یاسمن جعفری در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارت است از: مدیر تصویربرداری: فریدون شیردل، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: انوشه منادی، طراح گریم: امیر ترابی، مدیر تولید: ناصر مقدس، صدابردار: حسین تقوی، طراح صحنه و لباس: سامان

گفتنی است سال گذشته منادی با فیلم «یک اشتباه کوچولو» از محصولات مرکز سیمافیلم در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حضور داشت.

«اولین باران پاییزی» را نادر مقدس در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.