جمشیدی: رویانیان اگر دنبال خدمت است به تیم های پایه پرسپولیس برسد

۰۵م اسفند ،

پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر شرایط پرسپولیس بسیار خوب است و با پیروزی مقابل سپاهان وضعیت تیم بهتر شد اما اوضاع پرسپولیس بسیار هم خارق العاده نیست و باید به روزهای خوب برسند هر چند که بقیه تیم های لیگ هم خوب خرج می کنند و حرفه ای شده اند اما استقلال و پرسپولیس باید همیشه در سطح اول فوتبال ایران بدرخشند.

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مدیریت رویانیان در پرسپولیس گفت: به نظر من رویانیان در پرسپولیس خوب کار کرده و همه تلاش خودش را برای بهبود وضعیت تیم کرده اما اگر می خواهد به پرسپولیس خدمت کند، باید به تیم های پایه پرسپولیس سرو سامان بدهد.

وی ادامه داد: حضور آکادمی رئال مادرید در باشگاه پرسپولیس خوب است به شرطی که در حد حرف و شعار نباشد. رئال مادرید به ایران بیاید یا نیاید، فوتبال ما باید رشد کند و برای رسیدن به این هدف باید از پایه کار کنیم تا پیشرفت کنیم تا وقتی که کار ریشه ای و اصولی انجام ندهیم، موفق نمی شویم.

جمشیدی در مورد حضور بگوویچ در تیم های پایه پرسپولیس اظهار داشت: بگوویچ اگر با تمام وجود در تیم های پایه پرسپولیس کار کند، می تواند موفق شود و مثمرثمر باشد اما اگر به خاطر بعضی مسائل دیگر مثل مسائل مالی آمده باشد، نمی تواند موثر باشد. بگوویچ اگر همانقدر که برای تیم های بزرگسال توان می گذارد، برای تیم های پایه هم انرژی بگذارد در تیم های پایه پرسپولیس موفق می گردد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.