جمع‌آوری کمک‌های مردمی از طریق شبکه‌های تلفن

۱۸ام بهمن ،

 

مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در یکی از جلسات خود درخواست وزارت ورزش و جوانان در خصوص اجرای طرح ملی ورزش یاری موضوع مصوبه هیات وزیران را بررسی و به وزارت مذکور اجازه داد تا در راستای طرح ملی ورزشیاری، با رعایت شرایط و ضوابط از طریق شبکه‌های تلفن همراه و تلفن ثابت نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کند.
 
بر اساس این مصوبه اپراتورهای تلفن همراه و ثابت می‌توانند بنا به درخواست وزارت ورزش و جوانان در ازای هر پیامک ارسالی به شماره سامانه پیامکی وزارت مذکور و یا هر تماس برقرار شده با سامانه تلفن ثابت هوشمند آن وزارت، حداکثر مبلغ ۱۰ هزار ریال از طریق درج در قبوض دوره‌ای مشترکین تلفن ثابت و دائمی تلفن همراه و یا از طریق کسر از اعتبار مشترکین اعتباری تلفن همراه از مشترکین دریافت و به حساب وزارت مذکور واریز کنند.
 
سهم اپراتورهای تلفن ثابت و همراه از مبلغ مذکور به میزان پنج درصد و حداکثر ۵۰۰ ریال به ازای هر پیامک و یا هر تماس تعیین میشود.
 
وزرات ورزش و جوانان مجاز به برگزاری مسابقه و پرداخت جایزه از محل درآمدهای حاصله ناشی از این خدمت نیست.
 
فعالسازی این خدمت فقط با تایید اولیه اطلاع رسانی و تایید مجدد مشترک امکانپذیر بوده و اپراتور به هیچ عنوان مجاز
 
به فعال سازی خودکار خدمت و دریافت هزینه از مشترکین نیست.
 
شروع و خاتمه این خدمت در اختیار مشترکین بوده و اپراتور موظف است در هر تراکنش، مشترک را از فعال شدن و یا غیرفعال شدن خدمت آگاه ساخته و برای ادامه از مشترک تاییدیه مجدد دریافت کنند.
 
وزارت ورزش و جوانان و اپراتورهای تلفن همراه و تلفن ثابت موظفند کلیه مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات را در خصوص این دسته از خدمات که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغ میشود، رعایت کنند.
 
همچنین وزارت ورزش و جوانان موظف است سایر قوانین و مقررات کشور را در خصوص این خدمت رعایت کند.

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.