جمع‌بندی اصولگرایان برای انتخاب کاندیدادر هفته آینده

۱۵اردیبهشت،

رئیس فراکسیون رهروان ولایت از دیدار امروز کمیته وحدت این فراکسیون با عسگراولادی خبر داد و گفت: آقای عسگراولادی در این جلسه امیدوار بود ظرف هفته آینده به جمع‌بندی اولیه‌ای دربارهٔ کاندیدای واحد اصولگرایان برسند.

به گزارش مشرق به نقل از فارس به نقل از روابط عمومی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی از دیدار عصر امروز (یکشنبه) کمیته وحدت جریان اصولگرایی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با حبیب‌الله عسگراولادی خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه ابتدا دربارهٔ شرایط فعلی کشور، فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو و همچنین فضای سیاسی کشور صحبت شد.

وی افزود: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کردند، همگی باید در این جهت حرکت کنیم و تشتت در جریان اصولگرایی باید برطرف شود.

نماینده شاهرود در مجلس ادامه داد: در این جلسه مطرح شد که در گروه ۳ (ائتلاف پیشرفت)، گروه ۲+۳ (ائتلاف پنج‌گانه) و در بین کاندیداهای منفرد احتمالی اصولگرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شاهد تشتت هستیم و این موضوع عنوان شد که آیا جریان اصولگرایی می‌تواند به یک کاندیدای واحد در انتخابات برسد یا خیر؟

رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: در نشست امروز این موضوع تبیین شد که نرسیدن به یک کاندیدای واحد در جریان اصولگرایی احتمال ناکامی در انتخابات را افزایش می‌دهد.

وی یادآور شد: پس از این موضوعات، آقای عسگراولادی نکات مهمی را بیان و شرایطی را از وضعیت سیاسی کشور تبیین کرد و دربارهٔ موضوع حماسه سیاسی و اینکه باید مشارکت در انتخابات را به سمت حداکثری ببریم و اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که همه سلیقه‌ها باید در انتخابات حضور داشته باشند، تأکید کرد.

وی توضیح داد: آقای عسگراولادی در ادامه صحبت‌های خود گفت که در موضوع اصولگرایی ساز و کاری را تعقیب می‌کنیم که در این ساز و کار ۲+۳ (ائتلاف پنج‌گانه) به توافق رسیدند که به کاندیدای واحدی برسند و از گروه ۱+۲ (ائتلاف پیشرفت) هم خواستیم که کاندیدای واحد خود را معرفی کنند تا در گام اول به ۲ کاندیدا برسیم و بعد از بین این ۲ نفر بتوانیم با ساز و کاری مشخص به یک کاندیدای واحد دست یابیم.

جلالی تصریح کرد: آقای عسگراولادی در این جلسه بسیار امیدوار بود که بتوان به کاندیدای واحدی در بین اصولگرایان دست پیدا کرد و گفت که تلاش‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهیم که در این میان هماهنگی‌هایی را با آیت‌الله مهدوی‌کنی دبیر جامعه روحانیت مبارز و آیت‌الله یزدی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انجام دادیم و امیدوار بود ظرف هفته آینده به جمع‌بندی اولیه‌ای برسند تا در نهایت جریان اصولگرایی بتواند به یک وحدت نظر دست پیدا کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.