جمع بندی نشستهای تامین مالی بنگاهها در روز ملی صنعت ومعدن

یکشنبه ۴ تیر – ۰۴:۲۲:۲۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

سخنگوی وزارت صنعت، معدن وتجارت:

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن وتجارت گفت: طی ۳ نشستی که در راستای هم اندیشی ارتقای فضای کسب وکار با موضوع تامین مالی بنگاهها در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد، نتایج وجمع بندی آن در روز صنعت ومعدن اعلام می شود.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، « سید علیرضا شجاعی » در سومین نشست تخصصی هم اندیشی ارتقای فضای کسب وکار با موضوع تامین منابع مالی و مراسم امضای تفاهمنامه های منعقد وزارت صنعت، معدن وتجارت با دستگاههای اجرایی ضمن بیان این مطلب ، افزود : از دست اندرکاران مختلف اقتصادی کشور ، نهادهای مختلف ، نمایندگان رسانه های خبری، اساتید دانشگاهی، دراین سلسله نشستها دعوت شده است.
به گفته شجاعی ، از جمله محور مباحث مطروحه در این نشستها در ۷محور اصلی : سیاستهای سال تولید ملی ،بورس اوراق بهادار،مدیریت تقاضای پول ، مدیریت عرضه پول ، تجهیز منابع جدید ، نحوه استفاده از منابع مالی داخلی و خارجی و تامین پوشش نوسانات نرخ ارز است.
مشاور وزیر و سخنگوی وزارت صنعت، معدن وتجارت در پایان گفت: در پایان سومین  نشست هم اندیشی ارتقای فضای کسب و کار با حضور وزیر صنعت، معدن وتجارت  مراسم امضای تفاهمنامه منعقد وزارت صنعت، معدن وتجارت با دستگاههای اجرایی به امضاء خواهد رسید  که منشاء اثری برای تولید و پشتیبانی از آن است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۴۱۶۲۲۲۹۰۳۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.