جنسیت کوچولوهاتون رو حدس بزنید

۰۵م اسفند ،

با استفاده از سونوگرافی های ۳ و ۴ بعدی و تست های تازه که در آزمایشگاه تهران گرفته می گردد می توان جنسیت جنین را تشخیص داد.

ممتازنیوز: پروین همتی متخصص زنان و زایمان و جراح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: می توان بدون استفاده از سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی جنسیت را تشخیص داد. 

وی افزود: البته در هفته ی ۸ تا ۱۰ می توان از این تست برای تشخیص جنسیت بهره برد، البته این تست را می توان از روی کروموزوم های Y که در خون مادر وجود دارد می توان تشخیص داد   و همچنین اگر کروموزوم Y در خون دیده شود جنسیت جنین پسر است ولی اگر کروموزوم Y دیده نشد فرزند دختر است. 

همتی در پاسخ به اینکه مزایا و معایب سونوگرافی ۳ بعدی و ۴ بعدی جنسیت ابراز کرد: مزایای ۳ و ۴ بعدی دقیقتر نشان دادن عکس ها از مشکلات قسمت ساختمانی جنین است ولی از معایب آن می توان به ایجاد تاول در پوست جنین اشاره کرد. 

وی تصریح کرد: سونوگرافی ها خطرناک نیستند و عملا مکانیسم آن از طریق امواج صوت و برگشت صوت اجزای جنین را مشخص می کند و تا امروزه هیچ گزارشی راجع به خطرناک بودن سونوگرافی مشخص نشده است.

همتی در پاسخ به اینکه سونوگرافی در تشخیص جنین تاثیری داشته می افزاید: بله امروزه تشخیص جنسیت بسیار بهتر شده در حالی که ۹۹درصدجنسیت را می توان با انواع سونوگرافی تشخیص داد  و اگر ۲ درصد این احتمالات به خطا رفته سبب آن بخاطر بند ناف جنین می باشد. 

وی در پایان ادامه داد: بهترین زمان برای تشخیص جنسیت جنین از هفته ی ۱۶ به بعد می باشد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اصر:

    پسر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.