جنگ برای فتح الکامپ امسال آغاز شد

۱۷اردیبهشت،

در حالی که هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بهمن ماه سال قبل با ارسال نامه‌ای به حمید صافدل آمادگی خود را برای برگزاری الکامپ نوزدهم اعلام کرد و کماکان در حال رایزنی با مسوولان سازمان توسعه و تجارت برای برگزاری این اتفاق مهم صنف رایانه بود، به یک‌باره روز قبل سند برگزاری این نمایشگاه به نام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی خورد.
فناوران- بنابر اعلام پایگاه اینترنتی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، این شرکت خود را به عنوان مجری الکامپ نوزدهم انتخاب کرده است. البته شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به طور رسمی این خبر را اعلام نکرده و تنها نام این شرکت به عنوان مجری الکامپ نوزدهم در پایگاه اینترنتی قید شده است.
از آنجایی که نام شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تنها برای الکامپ و سه نمایشگاه دیگر به عنوان مجری در پایگاه اینترنتی آورده شده این‌گونه به نظر می‌رسد که این شرکت برای برگزاری الکامپ مصمم وجدی است.
شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی پیش از این پنج دوره مجری الکامپ (یازدهم تا پانزدهم) بوده است، اما نحوه عملکردش توسط کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.
هنوز مشخص نیست که هیات مدیره نصر کشور در این رابطه چه نظری خواهد داشت اما به زودی مواضع رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای را در فناوران خواهید خواند.
گفتنی است، الکامپ نوزدهم از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار خواهد شد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.